Wat een prachtig topic! Hier ons kleine vieze mannetje Ben zo blij dat alles goed met hem is, want hij had een paar dagen in de poep rondgedobberd. Hier is hij nog geen 5 minuten oud.
Wat een geweldige foto's allemaal! @isabella: Wat een kleintje zeg! En die ribbetjes... @Jetje: Ja ze huilde direct nadat ze geboren was, gelukkig want er was wel heel even stress
Wat een geweldig en ontroerend topic!! Zit hier met tranen in mijn ogen....zo mooi al die pasgeboren kindjes!! Hier een foto van mijn mopje. Die van Mike staan op andere comp.. Bekijk bijlage 103970 Helaas geen foto's van de bevalling zelf, ging allemaal zo snel. Zelfs de vk was te laat..
ik vind het ook zo mooi, zit er echt helemaal vertederd naar te kijken al die mooie gezichtjes, zo bijzonder!
Hoi Butterlfy, Wat is jouw ervaring met eerst een ks en daarna natuurlijke weg? Ik heb ook een spoedks gehad en als er over een paar jaar een 2e zou komen zit ik nog te twijfelen....
OOOOOOO wat een dotjes allemaal snik snik. Nou baal ik weer dat ik weer een mk heb gehad maar hier een foto van onze knul. Na een turbulente bevalling.
Dank je StarMoon, Ja dat eigenwijs zat er al vroeg in. Hij is nu 2,5 en hij is vreselijk eigenwijs vooral wijs.hi hi