kersverse kiekjes van vlak na de bevalling...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anna6, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Prachtige prachtige foto's! Ik word er helemaal emo van! :)

Hier 1 van ons, totaal uitgeput maar zo blij dat ze er was na 1,5 uur persen...

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    En lekker ingepakt nog in het zh. We mochten anderhalf uur later weer met z'n drietjes naar huis!

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Up!

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Wat een mooi foto's zeg!!

Hier dan ook een aantal foto's van Anoeska

op deze foto is ze net geboren, toen ze op mijn benen lag heb ik wel tig keer gekeken of het wel echt een meisje was.

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Ik vind deze foto zoooo mooi!

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    deze foto is gemaakt toen ik nog zwanger was. Rocky vond mijn buik zo leuk!!

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ..dit is de eerste kennismaking met Rocky! Eindelijk kon hij zien wat er nou al die maanden in die buik heeft gezeten!

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Inderdaad erg mooi!!

Zo mooi, die oogjes.. die gebalde vuistjes :D

De eerste foto is ook mooi!

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

WOW! Wat een gave foto's!

10. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Erg mooie foto's inderdaad!

11. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

ooooooowwww vond je dit niet heel erg eng om te doen? Wij hebben ook een hond, ik weet dat dit wat jij hier gedaan hebt het beste schijnt te zijn. Maar ik vind het zo'n eng idee! Wel een hele prachtige foto hoor!!

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    nee waarom is het eng? Je bent er toch bij? Tuurlijk zijn en blijven het honden en ze zeggen dat je die nooit moet vertouwen. Maar als je je kindje gaat weghouden bij de hond dan kan hij juist jarloers worden.
    We hebben Rocky bijna overal bij betrokken. Hij is een groot gedeelte bij de bevalling geweest (hij lag onder het bed). Maar toen ik moest gaan persen toen hebben we hem op een andere kamer gedaan. En toen Anoeska geboren was is hij gelijk komen kijken en snuffelen.
    Als we later Anoeska een flesje gaven dan gingen we op de bank zitten, rock mocht dan naast ons komen en hij kreeg dan een koekje. Zo kreeg hij niet het gevoel dat hij vergeten zou worden.
    Probeer je hond ook niet weg te sturen als je kindje er is.

Als ik zie hoe het nu bij ons gaat, helemaal geweldig! Het zijn dikke vrienden! En rocky luistert ook naar Anoeska hhahahahaha.

Dank jullie wel voor de reacties!! :D
    Nu vallen me die gebale vuistjes op hhahahaha wanna fight?!? hahahaha

13. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Omdat het zo dicht bij het gezichtje komt, één boze reactie en het is meteen raak. Dat zou mijn angst zijn. Je hebt wel gelijk hoor, als je het tegenhoudt dan kan het heel verkeerd aflopen. De schoonouders van een vriendin van mij hebben dat ook gedaan, die hond kan je nog niet een millimeter in de buurt van hun kleindochter laten. Dus ik snap het wel, maar gevoelsmatig....

Superfoto is het!!! Volgens mij kan je daar wel prijzen mee verdienen bij de leukste baby of zo:D

14. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0

Eens ik zou op je stemmen!

15. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ikzelf vind het nogal jakkie om je hond zo dicht bij het gezicht te laten... mag onze hond ook niet bij de kids van 3,5 en 5.

Maar hij wordt verder niet vergeten hoor... als de baby er is mag hij tuurlijk wel ff snuffellen maar dat kan wat mij betreft ook aan voetjes ed. Ik ben overigens ook niet bang dat onze hond zou happen ofzo... die is inmiddels ook wel wat gewend en weet volgens mij dat babys weinig lol zijn maar dat ze als ze groter zijn je er best pret mee kan hebben.

16. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
  17. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Wat een bijzondere foto's allemaal...
    Ik weet niet hoe ik mijn foto moet plaatsen, ik probeer het straks even. Maar ik ben tot op de dag van vandaag de kinderarts meer dan dankbaar...ik was zo ziek van de leververvetting en Mareau deed het zo slecht dat ik met spoed een ks kreeg. Zo spoed zelfs dat papa er niet bij was. En dus geen fototoestel. De arts heeft zelf een cameraatje van de afdeling laten komen om zo de eerste foto's te kunnen maken. Dierbaar, heel dierbaar !

18. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk

ik denk dat je wel redelijk kan inschatten hoe je hond op dat moment is. En ik vind het niet vies of zo om je hond zo dicht bij je kind te laten. Je wil niet weten hoe vaak Rocky Anoeska een kus geeft per dag, heb er geen problemen mee :D.

@suenne en johannal dank je wel voor de lieve reacties!! Als ik de foto ooit ergens ga plaatsen dan zal ik jullie even een seintje geven! ;)

@demi wat een mooie foto! Wat staat je dochter er geweldig op!

19. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    @Demi wauw wat een 'volwassen' baby al als je begrijpt wat ik bedoel.... mooi hoor!

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    :$ lijkt op die van ons! alleen had me meisje haar ogen wagenwijd open..... :D

Deel Deze Pagina