En 2 daagjes later... Het pakje was te klein, maar die heeft mijn neefje ook aangehad en wilden we even proberen, maar haar beentjes zijn nogal lang dat het gewoon niet paste, dus snel een foto en toen het pakje weer uit hihi Bekijk bijlage 107237
Wat een leuk topic is dit! Zijn echt mooie foto's bij!!! Hier ons mannetje net een paar minuutjes oud...
Mooie foto's allemaal.......Ohhh wat had ik het ook graag zo meegemaakt. Word helemaal emo als ik die mooie momenten zie. Mijn allereerste foto van ons manneke is niet zo'n mooie, maar voor mij is het de allermooiste die gemaakt is. Op deze foto wordt hij beademd. Heb een spoed KS gehad met 29+1 week ivm hellp Als de foto te naar is, dan hoor ik het wel, en verwijder ik hem weer, maar voor mij is hij zooo speciaal dat ik hem toch graag wil plaatsen
oh paske wat een bijzondere foto zeg en dat je hem durft te delen! wat goed van je, ik vind het wel eng om te zien maar het is de werkelijkheid toch....wat goed van je mannetje dat hij het gehaald heeft allemaal! En zooo klein...gossie...
@ Paske: Wat een mooie en bijzondere foto's! Ik kan me voorstellen dat jij daar ook zo over denkt, wat een vechter zeg! En heel erg mooi om te zien hoe jouw kleine mannetje na 2 dagen eindelijk lekker bij zijn mama mag liggen!
Naar? Ik vind het een prachtige foto! Wow, wat is het toch altijd weer indrukwekkend om een geboorte (hoe deze ook is) te zien. En wat is het dan ook goed om gewoon te zien dat niet alles vanzelfsprekend is! hoe gaat het nu met Quinn?
@Paske: Ik vind hem ook heel bijzonder hoor! Juist hier kun je je foto's plaatsen omdat we allemaal moeder zijn en terug gaan naar het moment van geboren worden, en iedereen weet hoe kwetsbaar zo'n kleintje is Hier is zoë ook net geboren