hier was mijn meisje net een paar seconden ter wereld... nog helemaal opgezwollen en he le maal onder de smeer als ik er aan denk krijg ik weer de tranen in me ogen... ik heb ook wel tig keer gezegd o meisje toch meisje toch want ze schreeuwde d'r longetjes uit d'r lijf hihihi
Wauw!!! Wat een mooie foto's ladies. Ik word er helemaal emo van en kan echt niet wachten tot ik het nogmaals mee mag maken.
Mermaid ik ook al! Helemaal als je de eerste foto's opnieuw bekijkt. Dit is Elisa haar eerste blik op de wereld.
ja zo een soort foto heb ik ook ik kon er in t begin niet eens naar kijken nu vind ik m wel heel mooi
wat ontzettend leuk om de foto's van iedereen te kijken. Hierbij de foto van Suze van een minuutje oud
hier ons prinsesje: Bekijk bijlage 94164 Hier net geboren, meteen bij mij. Heb er nog 1 eerder, maar dan is ze er nog net niet helemaal en mn vriend heeft hem ruim genomen zeg maar dus je ziet net iets te veel.
Hier onze kleine prinses vers van de pers , toen had ze het temperament al, die vuistjes balt ze nu nog als ze haar zin niet krijgt
mijn mannetje was heel kalm tijdens het geboren worden en vlak erna. tijdens de hle 32 uur van de bevalling trouwens ook..
wat staan hier een prachtige foto's zeg, heel ontroerend... Hier mijn allermooiste (en bloederigste ) foto's.
Dit vind ik zelf toch een van de mooiste foto's! Net geboren door middel van een keizersnede en al zo "wijs" de wereld in kijken (vind ik dan )