ja mooi he we gingen voor 10-10-2010 maar deze is nog mooier! pas een paar uur later d8 we oh wat een mooie datum
ik was 31-8 al uitgerekend maar onze meid is ook op de prachtige datum geboren; 8-9-10. Wel makkelijk te onthouden zo voor de vaders.....
en hier is ze een uurtje oud.. en toen moest ze even een uurtje naar de kinderarts omdat haar hartje tijdens de hele zwangerschap niet regelmatig klopte en te laag was, maar na de bevalling was alles goed!
Helaas kwam ze een paar uurtjes later doodziek op de Intensive Care te liggen ,waar ze heeft moeten knokken voor haar leven. Bekijk bijlage 118297
Ja dat waren heftige weken. Zoals het er nu naar uitziet gelukkig wel ,maar dat kunnen ze op de lange termijn pas met 100% zekerheid zeggen
Tessa: oh wat erg meid.. dat lijkt me zo verschrikkelijk om je kindje zo te moeten zien liggen en het niet te kunnen vasthouden en troosten..
nee dat niet mogen vasthouden was vreselijk. De 1e keer dat dat weer mocht was super. Ik kan haar nu nog steeds maar moeilijk loslaten.