kersverse kiekjes van vlak na de bevalling...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anna6, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

ff offtopic:

Dat was ik ook rond de 20 weken. Je groeit er ook wel naar toe hoor, het is maf wat je lijf met je doet. Ik vind het nu ook nog wel heel spannend, maar ik wil het kindje ook zo ontzettend graag ontmoeten, daarnaast is je verminderde beweeglijkheid ook irritant. Je hele lijf werkt er naar toe, gewoon op vertrouwen en genieten tot die tijd;) In Limburg zeggen ze massaal "er is er nog nooit 1 blijven zitten":p

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @jalou, ja dat kan goed dat hij daarom niet kwam.. heftig hoor! ben zo blij dat elize er wel uit is gekomen;) (ben wel ingeknipt tot aan mijn linkeroor ongeveer...)

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    @fruitypebbles: In alle eerlijkheid, bevallen is niet leuk, maar je kan het wel. Sowieso wil je inderdaad op het eind van de zwangerschap je kindje zo graag ontmoeten dat je het er graag voor over hebt. Toen mijn vliezen braken en ik geen weeen had, zeiden ze dat ze meestal zelf beginnen, anders over 48 uur gingen inleiden. Ik dacht echt alleen maar ik ga niet nog 48 uur wachten voordat dit feestje echt begint. Zo graag wilde ik bevallen. Uiteindelijk duurde de bevalling zelf van 22 tot 6.41 (vliezen waren vanaf half 5 die ochtend gebroken) en heb ik me achteraf nog nooit zo goed gevoeld. Ik was zo trots op mezelf en mijn lichaam dat er zo'n prachtig mannetje uit mij was gekomen en dat hij zo goed gegroeid was in mij. Ik was compleet gesloopt en helemaal stijf, maar voelde me "on top of the world". Ik zie best tegen een hopelijk volgende zwangerschap op, maar de bevalling doe ik wel weer.

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    mijn zwangerschap was best zwaar, last van B.I. , slecht slapen, en dat hete weer vorig jaar. Ik was het echt zat en ook weken al voorweeën wat echt pijnlijk maar zijn werk niet deed. Tot ik met 38 weken en 2 dagen weer voor controle ging en 2 cm had en gestript want dat wilde ik graag wilde graag bevallen en van alle narigheid af zijn... ik ben 8 uur later bevallen van een gezonde 2e zoon... zwanger zijn was een hel behalve dat je buik mooi groeit en je kindje voel bewegen maar verder niets leuks aan. Maar bevallen zou ik zo weer willen doen met alle liefde...

half 2 begonnen de weeen om de 10 minuten, 0m 4 uur om de 5 minuten, 5 uur in het ziekenhuis, half 6 de vliezen laten breken om kwart over 6 persen en om half 7 was mijn zoontje er...

Deel Deze Pagina