Ik zit met tranen in mijn ogen, (Nietes, ik ben geen doos dat zijn nog hormonen) wat een mooie foto's. Wat zijn wij vrouwen toch kanjers he?, dat we zoiets moois kunnen maken Van mijn kanjer ook een foto.
Wat een prachtige foto's wordt er helemaal emotioneel van. Ik wil ook graag een foto plaatsen en bij het uitzoeken moest ik bij deze foto even een traan laten. Vandaar dat het deze is geworden. Bij mij op de borst na een zware dag en uiteindelijk een ks. zijn traantje daar zorgt ervoor dat ik hier zit te snikken. Let niet op mijn ogen want die had ik opgeblazen denk ik
Wauw, gave foto's! Hier een van mijn meisje van amper een minuutje oud, geboren dmv een KS. Bekijk bijlage 94257
Ooooh zo schitterend mooooooi allemaal!!!! Wat rachtig dat we dit hebben gedaan he!! Zal eens kijken of ik wat heb..
Dit is mn dochter, na de ks: Maar dit is de allermooiste voor mij, ik vóel het moment nog, de eerste aanraking van haar wangetje:
mooie foto's, dames! (als je vindt dat de foto te bloederig is, kun je hem evt. ook in zwart/wit posten) Hier een foto van Tim. ik vond het zo zielig dat hij moet huilen op mijn verzoek heeft mijn vriend ook een foto genomen van de schade tussen mijn benen. dat vond ik wel interessant om te zien (o ja Tim is geboren met 39+5 en na 31.5 uren)
Ohhww, wat een prachtige foto's allemaal © Ik word er ook helemaal emo van! Wat een intens en prachtig moment is de geboorte toch hè. Op deze foto houd ik mijn dochter voor het eerst vast, net geboren na een ks; Bekijk bijlage 94293