Wat mooi!! En word ook helemaal emo als ik al die foto's zie. Brengt toch een hoop herinneringen terug naar boven. Zo bijzonder, die eerste momenten!
Ik heb er al 2 geplaatst, maar deze vind ik toch ook wel erg mooi. Hoe ze me echt al helemaal beet grijpt met die kleine teentjes: Bekijk bijlage 94311
Oh ik zit helemaal emotioneel te zijn bij die foto's!!! Het is zo'n ongelooflijk moment he, als je frummel dan op je buik ligt.
Wat een mooie foto's allemaal! Word er zelf een beetje treurig van: onze pc met daarop de foto's van de eerste 24h na de geboorte (maar ook alle zw schap fotos) is gestolen. Had de foto's van de geboorte slechts 1 keertje snel snel bekeken op het schermpje van het fototoestel. Gelukkig hebben we nog de foto's vanaf dag 2.
Ach wat zonde, kan me voorstellen dat je daar van baalt. Het zijn toch wel hele mooie foto's van die eerste momenten.
Ik heb een zware bevalling gehad, en zag er verschrikkelijk uit daarna...ik leek wel 80! Maar van deze foto moet ik toch elke keer weer huilen als ik hem zie... hier kan je echt zien hoe blij en trots ik was, en hoe kwetsbaar je op zo'n moment bent (dit is 30 sec. na zijn geboorte of zo...ik kijk naar mijn vriend). En ik wist niet eens dat deze foto gemaakt is. Was een mooie verrassing toen ik later de foto's op de pc ging zetten.
De enige die ik zonder pontificale borsten heb (maar ik post er toch eentje van het eerste slokje zo )