een echt wondertje

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door zomerwondertje, 19 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

19 jul 2013
    248
    1
    0
    Hallo allemaal

Vijf jaar geleden begonnen we aan onze kinderwens en al snel bleek dat ik niet natuurlijk zwanger werd... ik had een beetje endometriose, PCO en eigenlijk totaal uitblijven / ontbreken eisprong. Na 1 jaar medische hulp kregen we ons eerste wondertje... Al vrij snel begonnen we er terug aan voor een brusje. Dat werd anderhalf jaar later geboren :) ook met medische hulp (IVF/ICSI).
    Er was steeds twijfel of we nog een 3e ukje erbij wouden of niet... we konden niet kiezen. Terug de medische mallemolen instappen wouden we eigenlijk niet. Daarom beslisten we om geen anticonceptie meer te gebruiken en gewoon af te wachten. De natuur deed ons een 1e keer versteld staan in maart toen ik zwanger bleek te zijn! jammer genoeg eindigde dit in een miskraam. enkele maanden van twijfel volgden en eigenlijk hadden we besloten onze kinderwens stop te zetten en verder te genieten van ons gezinnetje... Ik zou de cyclus er op een spiraaltje laten zetten... toen de maandstonden niet doorkwamen en we net op vakantie waren heb ik toch maar een testje gewaagd en : hoeraaaa terug zwanger. Ik zou nu 6 weken ver moeten zijn van een 3e kindje, en nogmaals een echt wondertje!
    De angst zit er wel goed in, maar de symptomen zijn overduidelijk aanwezig. mag pas 1 augustus naar gynaecoloog en dan weten we hopelijk meer!

2. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Echt super om te lezen! Ik hoop dat deze blijft plakken :) ik zal in ieder geval voor je duimen :D ik heb genoeg mensen in mijn omgeving die al een aantal jaar bezig zijn en het niet wil lukken, dus ik vind dit echt een super mooi en hoopgevend verhaal voor hen die het slecht lukt om zwanger te raken. In ieder geval een super goede zwangerschap toegewenst :D

3. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend zeg!!
    Maar ook wel heel mooi dat het zo is gegaan. Hoop dat het helemaal goed komt!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd met dit wonder

5. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw! Zo mooi om te lezen :) .
    Van harte gefeliciteerd met jullie derde wonder!

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Fijn he! Gefeliciteerd.. hier ook tot twee keer toe zwanger (1e mk in okt 2012 en gelijk daarna weer zwanger) van dit mooie wonder...en ook zonder MMM... geniet er maar van!

7. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Wauw, wat prachtig, van harte gefeliciteerd! Hopelijk blijft ie mooi plakken! En zulke verhalen zijn inderdaad ontzettend hoopgevend :)

8. Zauberin

Zauberin Lid

11 jul 2013
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! En geniet ervan!

Groetjes Zauberin

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Gefeliciteerd!!

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

11. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

19 jul 2013
    248
    1
    0
    dank je wel allemaal! Voorlopig nog steeds zwanger. elke dag is er 1 gewonnen.
    Wel veel kwaaltjes en toch wel lastig met momenten. ik hoop dat we snel de 12 weken halen. Normaal nu 7 weken :)

12. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd

Deel Deze Pagina