Woezel en Pip theatershow op 11 dec in Rijswijk

Discussie in 'De lounge' gestart door Blaak, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hey dames,

Ik baal zo ontzettend he, ik wil zo graag mijn kindjes eens verwennen op een dagje uit.. Naar de Woezel en Pip theater show. Dat zouden ze echt geweldig vinden want ze zijn er helemaal verzot van! Vooral de jongste (2) die is helemaal verliefd op die woezel knuffel vanaf baby zijnde al. Ik ga er niet veel aandacht aan, maar laatst kwam er een aflevering op de tv en ze lachen gieren brullen helemaal geweldig, pff.
    Na een hoop drama dat ze hebben meegemaakt (slechte tijd) wil ik ze eens een keer gaan verwennen en daar naar zon show heen gaan. Het liefst dus de theatershow die op 11 december dit jaar dat in Rijswijk wordt gegeven.

Nu ga ik naar die website en zie dat al die kaarten zijn uitverkocht! (had ik dus niet verwacht..) Ik baal zo erg..

Mijn vraag is dus als iemand van jullie niet kunnen gaan of jullie kunnen aan kaarten komen of iets dergelijks, ik zou ze graag over willen kopen. Je weet maar nooit dus het is het proberen waard natuurlijk. Ik heb op marktplaats ook al een advertentie gezet maar ik ben bang dat ik die kaarten niet makkelijk zal gaan krijgen?

Wie o wie zou mij kunnen helpen? (zijn die shows dan eigenlijk klein waar het gegeven wordt, omdat het al zo snel is uitverkocht??).

Alvast erg bedankt!

Ps. in totaal heb ik dus 3 kaartjes nodig, eentje voor mij volwassene dus en 2 kindjes..

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    In Roosendaal is ie ook, Eva gaat met mijn ouders op zondag 12 december. Ik zag dat er nog kaarten zijn voor de voorstelling van 16 uur, is dat niet iets?

3. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik heb het gezien, maar het komt mij beter uit op 11 december namelijk. Dat zou echt geweldig zijn.

4. koala28

koala28 Niet meer actief

Rijswijkse Schouwburg is inderdaad niet zo'n grote schouwburg.
    Maar is ook erg in trek bij de inwoners van de buurtgemeenten aangezien het makkelijk te bereiken is en er geen parkeerkosten zijn.

Kan je helaas niet helpen aan kaartjes. Wat je wel kunt doen is vragen aan de kassa of ze een reservelijst hebben. Je kunt bij de Rijswijkse Schouwburg je kaartjes tot 3 dagen voor de voorstelling retourneren. Wie weet, niet geschoten is altijd mis.

5. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik heb ze gemailt en sta nu op de 'wachtlijst' . Ik ben benieuwd.

Maar wel erg vreemd dat ze dan geen 2 shows geven daar dan. Dat doen ze wel in Roosendaal geloof ik en tis ook groter daar.

Mja, ik wacht maar af, wie weet heb ik geluk :) Zo niet, dan koop ik maar kaarten voor een show erna in een andere plaats en wanneer het mij het beste uit komt.

Gratis parkeren daar is altijd goed haha mja ff afwachten *duimduim*.

Deel Deze Pagina