Kertskaarten-dilemma...

Discussie in 'De lounge' gestart door NiteOwl, 3 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vind het ook iets voor de ouders en zou ook niet echt blij zijn als mijn moeder een foto van mijn kind naar haar hele vriendenkring (waarvan ik het grootste deel niet ken) zou sturen.

2. NiteOwl

NiteOwl Actief lid

1 feb 2013
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben hier alvast een heel goeie tip gelezen om eventueel een foto te nemen van de hele familie of de grootouders samen met kleinzoon dan. Daar zou ik me al beter in kunnen vinden. Alhoewel een foto van hen samen met mijn zoon, vind ik misschien ook maar raar...

Toch iets om over na te denken!

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Mijn schoonmoeder kennende zou ze het gewoon zelf wel doen als ze dat echt zou willen.
    Ze neemt altijd zelf wel foto's van ons zoontje en als ze echt met hem wil gaan pronken dan kiest ze er wel eentje uit en laat daar kaarten van maken.

Ze zou dan wel zo slim zijn om die niet naar ons of familie waar wij ook contact mee hebben te sturen. Daar zou ze dan wel weer gewone kerstkaarten voor kopen.

edit: mijn moeder zou er nog niet eens aan denken om zoiets te vragen. Maar wij zijn dan ook niet echt kaarten mensen haha. Nu stuurt mijn moeder een kerstkaartje naar mensen die haar er eentje sturen en die ze goed kent en de verplichte nummertjes verjaardagskaarten en dat is het wel.

Ik ben zelfs nog erger. Ik stuur maar 2 kaarten per jaar (4 nu, ook uit naam van ons zoontje en vanaf volgend jaar uit naam van 2 zoontjes dan). Enkel mijn ouders krijgen een verjaardagskaart en voor hen hoeft het eigenlijk niet eens. Maar toch stuur ik ze er 1 omdat ik ze bijna nooit zie maar ze doen nog steeds heel veel voor me.
    Toen ik nog niet in Engeland woonde zag ik mijn ouders elke 2 weken en dan deden we ook geen kaartjes met verjaardagen. Wel een cadeautje.

Deel Deze Pagina