jahoeeeeeeeeeeeeee wij hebben kaarten voor jochem op 25 maart en ik besefte vandaag dat dat nog maar 2.5 week verwijderd is! heb er zin in!!! toevallig nog iemand die die datum gaat????
Ik vind het wel een leuke vent, maar niet te lang. Word wel snel 'moe' als ik naar hem kijk, met z'n ADHD. Dat heb ik ook altijd bij Bert Visscher. Dat is mijn man's grote held, maar ik word er zo moe van. Kan het dan nog nauwelijks volgen.
ja we zijn vorig jaar ook een keer naar bert geweest maar die is daarom ook errrruuuuug druk.. maar vind het wel grappig.. afgelopen december naar guido weijers geweest.. ook errug leuk! was de oudejaarsconf van tv maar moet er bij zeggen dat de show in het echt 2000 x leuker was!
bert weet ik zo niet meer pcies.. was stoffe jongens en ik geloof in februari 2008 (2 jaar geleden dus al besef ik nu) in terneuzen en guido was geloof ik 24 dec 20.00 uur (breda)
oh leuk! ben benieuwd hoor!!! laat je ff weten oftie écht zo leuk is? (en let ook ff op 'foutjes' die hij maakt... dan kan ik kijken of die er 25 maart ook in zitten en dus in scene zijn gezet.. hihi)
Wij hebben wel kaarten maar onze voorstelling is uitgesteld tot de eerste zaterdag van april. Heb er zo'n zin in
joehoeeeeeeeeeeee nog maar 2 weken!!!! de nacht ervoor heeft manlief nog wel n8dienst maar als hij uit bed komt gaan we lekker naar arnhem en ff nog shoppen ofzo.. iets leuks doen, en natuurlijk wat eten daar.. zodat we zeker op tijd zijn (wil bij een cabaratier écht niet te laat komen!)