Ontpillen of niet?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Lisan86, Feb 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisan86

Lisan86 Actief lid

Jan 5, 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 Lisan86, Feb 16, 2016
    Last edited: Feb 16, 2016
    Goedenavond verloskundige,

Ik ben 7 december gestopt met de pil. 11 december kreeg ik mijn onttrekkingsbloeding. Na een cyclus van 29 dagen, met erg veel klachten, werd ik op 9-1 opnieuw ongesteld. Ik blij, want mijn lichaam werkte weer zoals het hoorde. Tenminste dat dacht ik.
    Ik zit nu op cyclusdag 38 en nog geen menstruatie. Gister en vandaag wel wat afscheiding gehad met oud en wat nieuw bloed, maar op dit moment niet noemenswaardig. Ik heb afgelopen zondag een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief. Op dit moment weet ik niet wat ik moet denken... Mijn borsten zijn al ruim een week gespannen en gevoeliger, ik heb een opgeblazen buik, snel koud, krijg pukkeltjes, hou al een paar weken wat vocht vast en heb 3 weken geleden een aantal dagen menstruatiepijn gehad en 1,5 week geleden ook een ochtend wat steekjes in mijn onderbuik. Hoort dit allemaal bij het zogenoemde ontpillen? Of kan ik toch zwanger zijn terwijl de test negatief was?

Ik hoop dat jij me advies kan geven, want word gek van mezelf!

Liefs Lisan

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Lisan,

sorry voor de late reactie: griep....
    Ik zie aan je banner dat je de dag na dit bericht je antwoord vanzelf hebt gekregen. Vervelend he, dat ontpillen, want er is vaak in de eerste maanden niets over te zeggen, terwijl je wel graag inzicht wil in je cyclus.
    Ik duim met je mee voor deze ronde!

Groeten Brigitte

Share This Page