Hallo iedereen, Ik ben nu 18+4 weken zwanger van mijn eerste Ik luister afentoe met de angelsound het hartje van de baby alleen moet ik nog steeds met dat ding op mijn schaambot zitten om het hartje te horen ook voel ik afentoe daar schopjes nu vraag ik me af kan dat kwaad? en hebben meer van jullie dit gehad? Maak me beetje zorgen als het wel zo laag mag zitten
Geen probleem hoor. Hier ligt dochterlief al met haar hoofdje naar beneden. De baarmoeder zit nog niet totaal de navel dus ze ligt inderdaad onderaan....geen zorgen!
bedankt voor je snelle antwoord erg fijn om te horen dat ik niet de enige ben.. moet jij dan ook zo vaak plassen?
Hey Melkos, zou je niet druk maken hoor! Dat heb ik ook. Me ventje zit erg laag in me buik ook. En moet echt continue naar het toilet omdat ik een aardige blaas-trapper heb ook! Word je toch helemaal niet goed van... sta ik te praten met iemand moet ik ineens rennen naar het toilet haha!!
Heb hetzelfde! Kan de baby zelfs al een paar dagen voelen liggen met m'n hand, gek maar ook wel leuk. Net vandaag langs verloskundige geweest die zei dat het geen probleem is.
Het is heel normaal dat je kindje op dit termijn zo laag ligt. Je baarmoeder komt nu nog niet eens tot je navel, maar zit er nog onder. En je kindje kan daarbij ook nog lekker vrij bewegen. Dus het is heel normaal.
toen mijn verloskundige mijn baarmoeder ging zoeken bij 16 weken zwangerschap zat die al tot aan me navel hoor.
Hier ook , ik luister ook, en móet ook echt bij mijn schaamlip wezen, begn ook al te twijfelen, haha. Fijn om te horen!
Dat is inderdaad mijn nieuwe hobby na de 18wk. Ieder 20min krijg ik drang en als ik dan snel ga dan komen er 5druppels uit Baarmoeder zit met 20wk tot aan de navel,Mss groeide hij bij jou al sneller Dit staat er trouwens bij 16 weken: Je baarmoeder is nu boven je schaambeen uit gegroeid, waardoor er meer ruimte is voor je blaas, en je dus minder vaak hoeft te plassen. Als je op je rug gaat liggen, kun je misschien je baarmoeder wel voelen. Het voelt aan als een harde, maar soepele bal. En dit bij 20 weken: Als je op je rug gaat liggen kun je met je vingers voelen hoe je baarmoeder ligt. De baarmoeder voelt een beetje hard aan, vergeleken met de rest van je buik. Je kunt zo precies de bovenkant voelen, die nu bijna tot aan je navel komt.
Hier ook beebje dat heel laag zat en nooit echt hoog kwam. Fijn voor je maag en luchtwegen maar minder voor de blaas
Mijn baarmoeder komt wel boven navel uit nu, maar beebje ligt ook erg laag. Ze trapt continu op mijn blaas,dus ook ik moet heel veel plassen,haha! Maar kan idd volgens mij geen kwaad. Ik heb me er ook druk om gemaakt maar zal wel goed zijn denk ik.