Ik voel mijn ovulatie niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleurr82, 27 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Sinds een aantal maanden voel ik mijn ovulatie niet meer. Ik hou mijn cyclus nauwkeurig bij, en stipt op dezelfde dag voelde ik flink gerammel en had ik in die week duidelijk verandering in slijm.
    Meestal voelde ik 1 of meerdere felle steken links of rechts, wat dan de eisprong of laatste groeispurt van het ei moeten zijn geweest.

Maar de laatste tijd niet meer. Wel heb ik het draderige slijm en klussen we ook in die week.
    Van onze eerste was ik binnen 4 maand zwanger. Nu zijn we al ongveer 1,5 jaar bezig (af en aan).

Kan het dat je ondanks alle symptomen zoals krampen, opgezwollen, slijm etc. je toch geen eisprong krijgt? Zo ja, wat zou de reden kunnen zijn?

Thnx voor het meedenken.

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik merkte mijn eisprong ook niet. Had zelf ook geen rekbaar slijm dus wist niet waar ik moest zoeken. Qua regelmatig sex hebben zat het wel goed. Dmv ovulatietesten ontdekt dat mn eisprong letterlijk elke maand op n andere cyclus dag sprong. Van dag 11 tot en met dag 19. Al geeft een positieve ovulatietest geen garantie dat je ei springt, ik ging er altijd wel van uit dat die sprong. Ben na 10 rondes zwanger geraakt dus gok dat het op dat gebied verder wel oke was.
    Je kan eventueel temperaturen om te controleren of je nog een eisprong hebt. Alleen door te temperaturen weet je het zeker, maar wel pas als die al gesprongen is dus je zou zoiezo geregeld sex moeten hebben om goed te timen

Deel Deze Pagina