Hoi allemaal! Op dit moment is mijn 3de kindje 3 maanden oud.. Ik zit nu midden in de regeldagen volgens mij.. Hij komt om de 2 uur, drinkt erg onrustig, na het voeden ( soms 3a4 borsten) nog op zn vuistjes zuigen... Dit is de 2de dag. Best wel heavy.. ook 2 leintjes erbij lopen van net 4 en bijna 2 jaar.Kan dus niet ff samen met de kleine man een paar uur op bed liggen. Misschien vanmiddag wel ff tijdens het slapen van de middelste. Ik drink veel, aanleggen,aanleggen en nog eens aanleggen en probeer rust te nemen ( voor zover dat lukt..).Verder nog tips????? Hoop vandaag nog en dat het dan weer op regel is... Groetjes!!!
Hadden wij vorig weekend... Maar gelukkig had ik toen lekker niks gepland en het is onze eerste, dus heb ik hem ongeveer de hele dag gevoed Komt hij 's nachts ook meer?
Ja,dat scheelt idd! Kun je echt je rust pakken! Daarbij komt nog dat mijn man nu een paar weken voor het werk weg is. Dus 24 uur per dag alleen met de kids! Hij wil normaal om ongeveer 19.30 de laatste keer drinken en komt dan vaak snachts om 3.00. Dus liet er al best veel tussen. Gisternacht kwam hij om 13.30 en 4.30. Afgelopen nacht om 3.30 dus netjes.. Wel in de ochtend van 5.30 tot 7.00 drinken/slapen/drinken/slapen. Alleen maar goed voor de productie...
Oef succes! Pittig wanneer je meer kindjes hebt rondlopen! Kun je je andere kindjes niet laten spelen bij vriendjes (maw een vriendin even op je kinderen laten passen)?
Óók mijn 3e óók een van 4 en 2 en idd met regeldagen is het best pittig haha. Zo begind ze vandaag denk ik óók weer, ze is niet tevreden te krijgen ga vanavond lekker met haar op de bank clusteren denk ik, dan is het zo weer op orde.
@ Zwangerv2de: Idd toevallig haha!! Succes!!! Tis idd pittig maar heb het er graag voor over Weet dat het zo voorbij is! Clusteren sávonds is zeker goed maar om 20.00 wil hij echt naar bed. Valt dan tijdens de voeding in slaap. Het clusteren is hier vroeg in de morgen op dit moment Vandaag zijn de vriendinnen met kids of aan het werk of weg ivm vakantie. Mijn ouders zijn de hele dag weg en mijn zus ook... Zul je altijd zien.. haha! Hij heeft net ff 1.5 uur op bed geslapen , net gevoed en ligt nu ff onder de babygym. Middelste op bed dus wel watrustiger zo
Nou.. denk dat we er doorheen zijn!! Vanmorgen om 6.30 en 9.30 gevoed. 10.30 naar bed en mannetje slaapt nog steeds. Gistereavond om 22.30 gekolfd en kreeg 90 ml, voormij veel voor een avond.. Gisteren ook borstvoedingsthee gekocht waar ik nu 2x per dag een kopje van drink Groetjes!!