Mijn verhaal

Discussie in 'De bevalling' gestart door Kathy, 4 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Dinsdag moesten we om 6.30uur in het ziekenhuis zijn. Iets voor acht hebben ze me meegenomen om de voorbereidingen te treffen voor de keizersnede. Ik heb m'n ruggeprik gekregen en heb die eigenlijk totaal niet gevoeld, dus dit was al goed meegevallen. Nadien ook nog blaassonde gestoken, waar ik ook niks van gevoeld heb. En nog wat verdoving gekregen. Door die verdoving kreeg ik het wel eventjes benauwd en raakte ik wat in paniek, maar na enkele minuten was die paniekaanval voorbij. Door die verdoving vermoeilijkte het ademenen. Ipv met de buik te ademen moest ik nu met de borst ademen en was best wel even wennen. Na de voorbereiding hebben ze de papa erbij gehaald. Het enige wat ik gevoeld heb, is dat ze op m'n buik duwden (of daar leek het toch op)en enkele minuten later was onze kleine meid er.
    Ik heb wel veel bloed verloren door de placenta praevia. Heb 3 zakjes bloed moeten hebben om er weer wat bovenop te komen.
    De epidurale is blijven zitten tot woensdagmorgen. Woensdag heb ik het dan ook tamelijk zwaar gehad, toen die verdoving weg was.
    Donderdagmorgen hebben ze de blaassonde weggehaald en dan voelde ik me prima. Ik kon ook alweer uit m'n bed.
    Vrijdag voelde ik me dan terug helemaal in orde en kon al een behoorlijk eind wandelen en zo is dit iedere dag allemaal nog verbeterd.
    Onze meid heb ik van bijna gans de periode wel niet bij mij op de kamer gehad. De eerste dag moest ze wat bekomen en heeft ze in de couveuse gelegen. Woensdag en donderdag is ze dan bij mij op de kamer geweest, maar doordat de borstvoeding niet wou vlotten is ze teveel afgevallen en is ze terug naar de verwarmde kamer moeten gaan. Ze is pas deze ochtend weer bij ons op de kamer terechtgekomen, gelukkig was ze nu weer voldoende bijgekomen en mocht ze mee naar huis.
    Ik heb er even aan gedacht om geen borstvoeding meer te geven. Maar ben dan beginnen afkolven en daardoor is alles dan uiteindelijk toch op gang gekomen, na 4 dagen proberen. Eergisteren heb ik het dan toch nog eens geprobeerd om haar aan de borst te leggen en nu drinkt onze meid prima. Ik ben blij dat ik ben blijven volhouden en nu toch de borst kan geven.
     
  2. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    wat fijn dat je nu toch lekker de borstvoeding kunt geven zeg!!
    en lekker dat je nu eindelijk thuis bent met de kleine meid!
     
  3. loesjes

    loesjes Actief lid

    29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Fijn dat je je goed voelt en dat alles goed met jullie gaat. Heel veel geluk de komende periode en vooral veel laten verwennen en genieten van jullie kleine meid.
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Geniet maar lekker van jullie kleine meid!
     
  5. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    en heb je al foto's?? ben erg benieuwd!!
     
  6. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Fijn dat het zo goed is gegaan. Het is trouwens normaal dat de borstvoeding na een keizersnede wat later op gang komt, goed dat je hebt doorgezet.
    Geniet van jullie meisje en veel geluk samen.
     
  7. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wat fijn dat het toch zo goed is gegaan.... en nu maar lekker genieten
     
  8. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    netjes hoor dat je je borstvoeding heb doorgezet

    en nu maar lekker genieten meis

    heel veel plezier en rust goed uit
     
  9. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Fijn dat het nu goed met jullie gaat!! En wat een mooie naam hebben jullie je dochter gegeven!! Vroeg mij af waar de naam vandaan kwam? Erg leuk ook dat je vriend gelijk een bericht heeft geplaatst dat jullie dochter geboren was!! Een echte trotste mama en papa!
    Groetjes Carry.
     
  10. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Fijn dat alles goed gaat. Was heel benieuwd naar je verhaal, hoe je het allenaal beleeft heb. Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn. Geniet lekker van je kleine meid ...

    Knuff
    Silvie
     
  11. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Lekker genieten van je kleine meisje !!
     
  12. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Gelukkig maar dat alles is goed gekomen ;)
    Geniet maar van je gezinnetje!
     
  13. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Fijn dat alles toch nog goed gegaan is en jullie nu lekker thuis zijn, geniet maar van elkaar!!!

    Liefs Angela.
     
  14. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    gelukkig dat alles toch zo goed is verlopen en dat de kleine nu goed drinkt aan de borst!! Nu lekker verder herstellen!!

    Karin
     
  15. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mooi hoor.
     
  16. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Wat fijn dat alles goed is met jullie! Geniet maar vam je kleintje.
     
  17. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    laat je nu maar lekker verwennen!
     
  18. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Blij te horen dat alles goed is gegaan. Lekker genieten en ik ben benieuwd naar hoe Serjenka eruit ziet!

    XXX
     
  19. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wat fijn dat het toch zo goed is gegaan.... en nu maar lekker genieten
     
  20. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    netjes hoor dat je je borstvoeding heb doorgezet

    en nu maar lekker genieten meis

    heel veel plezier en rust goed uit
     

Deel Deze Pagina