Ik heb al een hele tijd een goudkleurige ketting liggen. Nou dacht ik altijd al dat het echt goud was en de stenen erin zijn ook zo mooi helder geslepen, ze schitteren als Swarovski. Verder geen aandacht aan besteed. Echter zat ik laatst op Ebay en toen stond er dezelfde ketting van een designer voor, ik dacht, 1200 euro. Nu ben ik vergeten welke designer het was en kan hem niet meer vinden op Ebay. Maar goed, het kan een goedkope remake zijn, maar bij wat voor een juwelier, die ook een beetje verstand van design heeft, kan ik hem dan het beste laten taxeren omgeving Den Haag? Weet iemand dit?
Ik kan je juwelier/goudsmid 'Marcel Vermeulen' in de Prinsestraat in Den-Haag aanbevelen! Heel goede ervaring mee! Marcel Vermeulen Juwelier & Goudsmid Den Haag: Home
Heel sympathieke goudsmid. Heel persoonlijk contact. Wij hebben onze trouwringen daar laten ontwerpen en maken. Hij nam alle tijd en was goedkoper dan de andere juweliers waar we geweest waren. Ook prima service. Ik zou hem zeker eens bellen! Succes!