Haha, als het antwoord ja zou zijn, was ik allang weer vrijgezel. Nee hoor, er wordt tijdens een ruzie hier vanalles uit woede geroepen.
ik zeg soms dingen waarvan ik achteraf spijt heb denk een foute eigenschap van me maar komt altijd weer goed geef het ook vaak zat toe als ik fout zat dus ja
Ik kan iemand ook flink de waarheid zeggen wat ik dan ook meen, maar het gebeurd ook dat ik zo gefrustreerd ben over de situatie dat ik dingen ga roepen waarvan ik achteraf denk, hoe komt het in me op....zo voel ik het helemaal niet.
In een ruzie roep ik alleen dingen waar van ik weet dat ik hem daar het allermeest mee kwets, maar wat absoluut niet waar is.. tsja.. slechte eigenschap zeg maar.
Ik mag toch hopen dat alles wat mijn man tijdens ruzie's roept niet waar is haha, anders heeft ie wel een hele grote hekel aan me Wij roepen hier allerlei dingen tijdens ruzie die we totaal niet menen. Het leuke daar wel aan is dat je tijdens het goedmaken veel te horen krijgt hoe leuk je wel niet bent en andere complimentjes om alles wat we gezegd hebben weer totaal te ontkrachten Echt schelden doen we trouwens nagenoeg niet, dat vind ik erg ver gaan.
schelden doe ik ook niet. Vaak wil ik wel de waarheid zeggen maar maak ik er altijd een veel dramatischer iets van dan wat het in werkelijkheid is. Half/half dus..
hier is er niet vaak ruzie maar als ik ruzie maak dan zeg ik ook rechtuit mijn mening ik ga echt niet rond de pot gaan draaien want dan heb ik nog niet gezegt wat ik kwijt wilde dus ja hier wel de waarheid
Ik denk dat mensen tijdens een ruzie hun onderdrukte emoties uiten. Dat is wel mijn ervaring in ieder geval. Dus ja ik denk dat wel de waarheid wordt gesproken.
Ik ga ook voor de waarheid hoor. Natuurlijk kun je dingen aandikken als je boos bent maar ik spreek wel de waarheid als ik ruzie heb. Ik bedoelals ik ruzie heb met mijn kerel en ik noem hem een hufter dan meen ik dat op dat moment toch zeer zeker...toch? Maar vertel eens...wat is jou naar je hoofd geslingert waarvan je je afvraagt of t waarheid was?
Nee, hier niet. Ik zeg vaak dingen om de situatie even goed aan te dikken of nog erger te maken. Dingen die niet waar zijn maar waardoor het wel lijkt dat ik het heel erg slecht met hem getroffen heb
Ik flap er van alles uit tijdens een ruzie en daar heb ik achteraf spijt van, maar mijn man is net zo hoor dus dan staan we Quite Ik denk dat je in je woede gewoon dingen zegt die in je opkomen, ik mag toch hopen dat me man het allemaal niet meent en andersom
O dit is overigens alleen met mijn man als ik ruzie heb met bijv een vriendin of me zusje dan spreek ik wel altijd de waarheid
Als ik boos ben zeg ik altijd vanalles. En na die tijd weet ik vaak niet eens meer wat ik heb gezegd...gelukkig hebben wij niet zo vaak ruzie..
Als ik echt heel boos ben gooi ik er alles uit wat me op dat moment dwars zit, dus waarheid. Heb dan ook voor ja gekozen.