Klossen moet je in principe 3 weken voor je uitgerekende datum onder je bed hebben staan. Want vanaf dan mag je thuis bevallen. Een zeil mag je zelf weten. Ik heb het volgens mij ook vanaf 3 weken voor de uitgerekende datum eronder gelegd. Maar sommge mensen doen alleen een handdoek eronder.
klossen stonden er hier pas toen ik uit het ziekenhuis kwam, dus te laat idd bij voorkeur vanaf 37 weken. een bedzeil heb ik nooit over nagedacht! :schock: dat was een bende geweest als mijn vliezen dan waren gebroken hihi maar ook deze rond de 37 weken of wanneer jij dat prettig vind
Hier was mijn bed om hoog bij 34 wk en 5dgn, mijn vader heeft hem opgehoogd, konden nl. geen klossen onder. Bedzeil heb ik nooit op mijn bed kunnen doen, want met 35 wk en 1dg zijn mijn vliezen al gebroken... voelde het echt dat ze braken en zodra ik het nat voelde worden ben ik mijn bed uitgegaan. Ik stond en er kwam een grote plens water uit... het bed is iets nat geworden maar dit waren alleen de hoeslakens/molton. Matras gelukkig niet. Bij een evt. volgende zou ik het waarschijnlijk bij 34 weken allemaal klaar willen hebben... gezien onze ervaring...
hier hoefde het bed niet op klossen bed was al 60 a 65 cm hoog. bedmatje had ik met 34 weken al op bed gedaan, maar goed ook want met 36 weken en 5 dagen braken mijn vliezen.
Bedzeiltje ligt er hier al onder. De klossen heb ik er 1 nacht onder gehad, maar het bed is dan veel te hoog voor mij om er in en uit te klimmen. Dus die gaan er onder als het zover is
De klossen moesten er met 37 weken onder van de VK. Het bedzeil heb ik er een weekje later ingedaan. Maar niet het zeil uit het kraampakket, maar een bed-onderlegger. Een met een stoffen kant, en en rubber-achtige kant van de IKEA, eigenlijk bedoelt voor kinderbedjes. Dat kraakt niet zo verschrikkelijk, en blijft goed liggen onder het hoeslaken..
hoi hoi, idd de klossen me 37 weken. (even off topic, jeetje wat een "vroeg "geboortes bij sommige.... hoor je de laatste tijd echt veel vaker ) enne het bedzeiltje, ik heb bij de leen bakker een bedzeil gekocht.. niet zo eentje die kraakte want dat zeiltje in het kraampakket heb ik geloof ik 5 min erop gehad en toen eruit getrokken gek werd je ervan! Het zeil bij Leen bakker kost 29.95 is wel duur maar een nieuw matras is duurder
Het bedzeiltje ligt hier al vanaf 35 weken op m'n bed. A.s. donderdag gaan mijn vader en vriend bierkratten onder het bed doen. dus nog net voor de 37 weken.
ik heb met 35weken mn bed omhoog gezet (mn man en mn vader dan) en ik heb geloof ik een weekje later een waterdichte molton over mn matras gedaan. dat bedzeil vond ik meer afdekfolie dan iets om op je bed te leggen. ik was erg blij met mn molton want mn vliezen braken toen ik in bed lag en door mn bi kon ik niet snel mn bed uit. tijdens mn bevalling lag ik aan mn man zn kant van het bed omdat de vl rechtshandig was en dat makkelijker voor haar was. voor jezelf maakt het niet uit aan welke kant je ligt en voor je vk is het wel prettig dat ze een goede werkhouding heeft. ff kort gezegt: bed omhoog met 35weken (moet met 37weken) en waterdichte molton (bij de action voor 10,-) met 36weken. ik ben bevallen met 39weken en 2dagen. liefs doris
ongeveer drie weken voor de uitgerekende datum maar bij mij staan ze nog niet onder het bed, klossen passen er niet onder dus ik ben nu lege bierkratten aan het verzamelen.:S
Bij mij licht waterdichte molton er nu 3 dagen op met nog een extra handdoek erop.... En ik ben niet van plan om bed omhoog te doen, hij is al vrij hoog en als het na geboorte nog moet kan iemand vast wel langs thuiszorg..(ga in het ziekenhuis bevallen)
Ik heb het met 35 weken omhoog gedaan. Alleen dat bedzeil heb ik nog even mee gewacht. Nu heb ik dat er met 37,5 week op gedaan (bij de eerste was ik met 38w bevallen) maar na 2 nachten er weer van onderuit getrokken, jeez wat zweet je daarop zeg. Het ventileert helemaal niet waardoor het superwarm is. Dus ik doe dat er wel op tegen de tijd dat het nodig is en als mn vliezen breken terwijl ik op bed lig heb ik pech denk ik
Bedklossen met 37 weken. Bedzeil heb ik niet gedaan. Bij de vorige bevallingen zijn mijn vliezen niet spontaan gebroken en ik heb sowieso niet veel vruchtwater. Dus ik gok het erop.
sinds gister zeiltje (gewoon met tape aan het matras vast). Hier geen klossen maar sinds vorig weekend een extra matras op bed.
ik ben vanmiddag bij de action geweest daar hadden ze waterdichte moltonhoezen, is dat het zelfde? deze was voor 140 breed 8 euro ofzo
Hier afgelopen weekend de klossen eronder gezet (met 37 weken dus) en toen ook een bedzeil eronder gelegd. Ik gebruik ook een soort molton met plastic onderkant want die plastic zeiltjes van het kraampakket kraken vreselijk. Ik heb de molton van een vriendin gekregen