Ik vond op internet sieraden van 'Proud Mama', speciaal voor mama's dus. Maar ja, vind de sieraden niet zo heel mooi. Weet iemand of er ook andere merken zijn die speciaal sieraden hebben voor moeders?
Ik heb aan mijn Pandora-armband een bedel met de geboortesteen van de maand waarin mijn dochter geboren is naast de motherhood bedel en een meisjesbedel, alledrie speciaal voor haar
Ik krijg met de kerst ( hoop dat die kleine er dan is hihi ) een hele gave ring met aan de binnenkant naam en geboortedatum... Vriendje wil een tatoo maar ff kijken hoe we dat gaan aanpakken met de naam, in tekens of gewoon geschreven letters...
je kan bij een juwelier ook de foto van je kindje op een plaatje laten graveren voor aan een ketting. dit vindt ik zelf heel mooi. je heb je kindje dan altijd bij je.
Ik heb een extra steentje in mijn trouwring gekregen. Ben verder niet zo van de sieraden, dus dit was ideaal. Voor de tweede krijg ik er nog een steentje bij. En van mijn man een hangertje van een ingegraveerde foto van mijn zoontje. Wel erg leuk, maar ik draag hem haast nooit.
Ik heb smalle witgouden ringetjes laten maken met naam en geboortedatum van mijn kids erin. Die heb ik aan beide kanten van mijn geelgouden trouwring geschoven. Kijkt heel mooi en zo heb ik man en kinderen om 1 vinger
Ik heb een gewoon sierraad van mijn man gekregen, ik vind dat heel stijlvol. Andere mensen hoeven van mij niet perse te zien dat ik een kind heb, dit is van ons Het zijn 3 ringen die in elkaar vallen aan een ketting van 3 zilveren snoeren die in elkaar zitten. 3-eenheid!