Ketting of armband van je kindje..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lara1978, 6 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik vond op internet sieraden van 'Proud Mama', speciaal voor mama's dus. Maar ja, vind de sieraden niet zo heel mooi.
    Weet iemand of er ook andere merken zijn die speciaal sieraden hebben voor moeders?

2. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    Ik heb aan mijn Pandora-armband een bedel met de geboortesteen van de maand waarin mijn dochter geboren is naast de motherhood bedel en een meisjesbedel, alledrie speciaal voor haar :)

3. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik krijg met de kerst ( hoop dat die kleine er dan is hihi ) een hele gave ring met aan de binnenkant naam en geboortedatum...
    Vriendje wil een tatoo maar ff kijken hoe we dat gaan aanpakken met de naam, in tekens of gewoon geschreven letters...

4. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    je kan bij een juwelier ook de foto van je kindje op een plaatje laten graveren voor aan een ketting.
    dit vindt ik zelf heel mooi.
    je heb je kindje dan altijd bij je.

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    Ik heb een extra steentje in mijn trouwring gekregen. Ben verder niet zo van de sieraden, dus dit was ideaal. Voor de tweede krijg ik er nog een steentje bij.
    En van mijn man een hangertje van een ingegraveerde foto van mijn zoontje. Wel erg leuk, maar ik draag hem haast nooit.

6. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Ik heb smalle witgouden ringetjes laten maken met naam en geboortedatum van mijn kids erin. Die heb ik aan beide kanten van mijn geelgouden trouwring geschoven. Kijkt heel mooi en zo heb ik man en kinderen om 1 vinger :D

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb een gewoon sierraad van mijn man gekregen, ik vind dat heel stijlvol. Andere mensen hoeven van mij niet perse te zien dat ik een kind heb, dit is van ons ;)
    Het zijn 3 ringen die in elkaar vallen aan een ketting van 3 zilveren snoeren die in elkaar zitten. 3-eenheid!

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

dat is ook mooi Guppie!

Mijn hanger heb ik van mijn moeder gehad, mijn vriend is niet zo attent

Deel Deze Pagina