voel me nie echt zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liefje, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Ik weet niet of het bij andere vrouwen ook zo is, maar met mijn 17 weken voel ik me nog steeds niet echt zwanger, dit komt ook omdat ik nogal fors gebouwd ben en ik niet echt een zwangerschapsbuikje zoals iemand anders heb. Hopelijk voel ik me binnenkort wel beter, want er spoken steeds dingen rond in mijn hoofd.

2. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik voelde me ook niet meteen zwanger hoor, bij mij begon het ook pas toen mijn buik begon te groeien...

3. Powergirlie

Powergirlie Actief lid

26 jan 2006
    104
    0
    0
    Mijn buikje is er nu eindelijkzichtbaar aan het worden, met 20 weken was er wel iets te zien maar alleen voormezelf. Maar nu heb ik eindelijk een buikje maar paik pas gewoon nog mijn eigen broeken :)

4. Niet meer actief

idd zodra het buikje en het getrappel van de kleine komt DAN pas voel ik me ook zwanger daarvoor ook niet hoor.........

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik krijg de kans niet om me niet zwanger te voelen, door al die kwaaltjes :( ;)

Maar herken het wel dat ik nog niet echt het besef heb dat er leven in m'n buik is (ondanks de echo) ik hoop dat dat verandert als ik ze begin te voelen.

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik kreeg pas echt het idee dat ik zwanger was met 20 weken toen mijn buik begon te groeien en ik de kleine voelde trappelen... heel herkenbaar dus!!!

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik ook pas toen mijn buik begon te groeien en je echte zwangerschapsbroek aan kon hebben had wel het hartje al gehoord van de kleine maar echt het idee van IK ben zwanger had ik toen nog niet
    komt ook door de kwaaltjes en omdat het alemaal zo onwerkelijk is ik vin dhet nog steeds ongelooflijk

ik denk weleens toen ik als meisje van 10 met poppen speelde dat ik toen dacht ik wou dat het zover was haha en nu is het al zo ver de tijd vliegt!!!

Deel Deze Pagina