https://www.dolce-gusto.nl Hier bestel ik ze altijd. Hebben ze ook grootverpakkingen 😁 Dezelfde prijs als in de winkel.
Ik koop ze altijd gewoon bij de Jumbo, voor 4,65 per doos van 16 cups. Dat is goedkoper dan in de webshop. De XL dozen verkopen ze hier bij de AH voor dezelfde prijs als op de webshop.
Wel eens gekocht via onlinekoffiestunter. (zag net een rare melding over het afrekenen dus of die website nog operabel is, geen idee) Scheelt wel wat maar ook ik bestel ze tegenwoordig via de website van dolce gusto zelf.
Jumbo is inderdaad de goedkoopste. Online heb ik ze nog niet echt goedkoop gezien. AH verkoopt eigen merk cups en nog een ander merk. Ik vond ze eerlijk gezegd niet lekker en qua prijs scheelt het ook maar weinig.
Ik bedoel bij AH niet het eigen merk, maar de XL dozen van Dolce gusto zelf Die zijn dezelfde prijs als op de website van Dolce gusto zelf Huismerk AH heb ik geprobeerd, vond ik super slecht wat kwaliteit betreft. De druk werd niet goed verdeeld waardoor er regelmatig met een knal een hete straal koffie richting je ogen spoot (thank God voor mijn bril!) Ik heb uiteraard mijn geld terug gehad, maar wat mij betreft wordt die namaak troep uit de handel gehaald....
Wij hebben locaal hier de nettorama supermarkt. Per pak 4.69 en bij 3 stuks 10% korting. Media markt heeft ook aanbiedingen zo nu en dan of gewoon de dolce gusto site. Vaak 5+1 gratis en gratis vz.
Cafe Royal Ben er vandaag achter gekomen dat mijn tante ze van een ander merk heeft die in het apparaat past, maar hoe ze smaken??? Geen idee, iemand hier? Is het de moeite waard? Ze zijn wel iets goedkoper, maar ga liever voor de best smakende koffie, al vind ik 4,65 voor 8/16 kopjes echt heel duur.
Ik kom net bij de jumbo vandaan en daar zijn ze nu zelfs 4,47! En inderdaad regelmatig op de site van dolce gusto zelf ook een aanbieding.
Ik ook! Koffie was bijna op....zij tegen vriendlief joh koffie is nu 4,60 dus wil ff 2 pakken halen....kom daar, 4,21!! Dus meteen 4 pakken mee