darmkrampen wat tegen te doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door oxbow, 21 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier iemand een tip wat ik tegen darmkrampen kan doen.
    Op het nemen van een paracetamol en het leggen van een warme kruik na, want die tips ken ik en die werken niet helaas :x

Ik ben donderdagavond geopereerd aan een acute blindedarmoperatie dmv een kijkoperatie.

Nu heb ik sinds zondagavond regelmatig aanvallen van darmkrampen waarbij ik soms echt zowat tegen de vlakte ga van de pijn en niet weet waar ik het zoeken moet.

Gisterenavond liep ik helemaal leeg en dacht nu heb ik het gehad, maar het begint nu weer en het is ook niet zo dat ik steeds naar de wc moet.

Het zal een nasleep van de operatie zijn, maar vrolijk wordt ik er niet van.

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    #2 cactusje, 21 apr 2015
    Laatst bewerkt: 21 apr 2015
    even je huisarts bellen of je movicolon heet het geloof ik kan krijgen?
    als je ook niet goed naar de wc kan..
    als je wel goed naar de wc gaat zou ik je chirurg even vragen waar je pijn van kan komen

3. oxbow

oxbow Niet meer actief

verstopt zit ik niet, want vanaf zaterdagavond ben ik weer goed naar de wc geweest.

Het is nu weer even afgezakt ik kijk het nog even aan en anders bel ik.

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik zou toch dan evengoed even informeren of het wel normaal is dat je nog flinke pijn ervaart

5. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik ben een paar maanden ook geopereerd maar was daarna direct van de buikpijn af. Ik zou toch voor de zekerheid maar even bellen want volgens mij hoort dit niet erbij.... Sterkte!!

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Oef dat doet pijn he! Ik ken het helaas. Ik gebruik dan mijn ademhaling om ertegen te kunnen, zoals tijdens een bevalling. In een heet bad gaan helpt ook.
    Verder echt: krom liggen, afsluiten van de buitenwereld en focussen. Veel sterkte!

7. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Huisarts weet het beste.

Sterkte en beterschap!

8. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Zou toch even contact opnemen met huisarts, lijkt me niet de bedoeling dat je nu nog zoveel pijn hebt. Sterkte!

Deel Deze Pagina