Keuken en opbergruimte

Discussie in 'De lounge' gestart door Gewooniemand, 7 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Het is maar wat je kookt en hoeveel spullen je hebt. Koken en bakken is mijn hobby. We hebben daardoor veel bakvormen, mengkommen e.d., en bijzondere ingredienten. Daarnaast willen we ook wat voorraad hebben.

Wij hebben 9 laden en een grote hoekkast, maar ik zou echt niet zonder trapkast kunnen. Die van ons is ook best groot doordat we brede, diepe traptreden hebben.

Kijk wat je hebt en wat je kunt opruimen. Hou je dan ruimte over, dan zou die kast dicht kunnen, maar voorkom dat je straks met allerlei losse manden komt te zitten.

Een goede keukenboer kan ook met goede ideeen komen waar je zelf nog niet op was gekomen. Zo ben ik een keer een voorzetkast tegengekomen voor de trapkast. Dat lijkt op een normale kast, maar is minder diep en die kun je openen. Daarachter heb je dan de trapkast.

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.083
    12.042
    113
    - 6 lades van 80 cm (1 lade met een binnenlade)
    - 1 gootsteenkastje
    - 1 kamerhoge servieskast
    - een lade en een kastje boven en onder de ovens.

hier past alles prima in. Qua indeling lijkt het op de keuken van @Liekje81 maar dan is bij ons alles Carbon kleur.

3. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Wij hebben ongeveer dezelfde indeling. Alleen is bij ons het aanrechtblad 60cm langer, maar hebben geen bovenkasten (hebben ook 2x 90 lades en gootsteenkast en vaatwasser) andere kant is bij ons 1 deel minder, wij hebben daar de trapkast met een keukendeur weggewerkt.

4. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    10 kastjes en 3 lades maar in de keuken heb ik alleen mn kruiden staan en 1 plank met crackers e.d. de rest is pannen/servies/bestek/keukenapparatuur/schoonmaakmiddelen. De voorraad staat in de trapkast (en koelkast natuurlijk)

Deel Deze Pagina