Mijn zusje is op zoek naar een Tamagotchi, maar we kunnen ze nergens vinden. Behalve op marktplaats, maar daar vragen ze echt meer dan 20 euro voor!!!! Wie weet waar je ze kan krijgen? Of zijn ze gewoon helemaal uit de handel
Top 1 toys en intertoys is ze geweest, bart smit nog niet, maar kon het op de website niet vinden in ieder geval.
Marktplaats.nl > Jaa hoor: opnieuw een rage: de tamagotchi! - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Overig ik zie hier 1 voor 5 euro
ik heb er toevallig vorige week 1 besteld via een site had hem binnen 1 dag binnen en koste 7 euro zal zo ff de site opzoeken voor je
ik vond die van mij weer bij het verhuizen. een van de eersten toen, grappig om te zien. binnenkort maar weer eens een nieuwe batterij in stoppen en kijken of mn beestje nog wil poepen en eten
Ik heb er zelf rond de 40 Mocht ze als kind niet dus toen ik iets ouder was ben ik ze gaan verzamelen hihi Bij de Euroland hebben ze vaak nog wel liggen, niet de echte maar wel een grappige variant Suc6!
Bij die link die gegeven was, is het niet de echte volgens mij hoor! Er staat tenminste bij "in de trend van tamagotchi". Niet dat dat uitmaakt, maar als je de echte zoekt dan is dat m dus niet. De nepperd zag ik pas ook nog bij Action voor 2 a 3 euro!
ik heb trouwens nog een paar originele in doos nog liggen, don't ask why, maar me ouders hadden een koopjes drang geloof ik?