Pakketje door brievenbus? (rainbowbabies

Discussion in 'De lounge' started by KanjerB, Feb 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ik had voor de verjaardag van Batuhan 2 shirtjes besteld bij Rainbowbabies. Ik zou het uiterlijk vandaag ontvangen. Het was dinsdag al verstuurd. Nu is TNT pakketpost wel geweest maar alleen met mijn bestelling van de H&M.

De shirtjes van Rainbowbabies heb ik dus niet ontvangen. Wordt dat wel eens oor de brievenbus gegooid? Wie heeft daar ervaring mee?

Anders vraag ik even of de buurvrouw bij Batuhan blijft en loop ik naar beneden

2. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    volgens mij is dat gewoon brievenbuspost hoor! dus grote kans dat het in je brievenbus zit!!

ik kan ook nooit wachten tot ik mijn pakketje eindelijk in handen heb:D

vroeg me trouwens af is de naam van je zoontje islamitisch, het klinkt zo niet nederlands namelijk;)

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Rainbowbabies werd hier door de bus gegooit, niet met een pakketje.

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    whaaaaaaaaaa oo dan hoop ik zooooo dat hij er is. Was al bang dat hij het anders zaterdag niet aan kon. Ik ga zo even naar beneden. Batuhan heeft af en toe apneus de buurvrouw is er niet dus zet hem maar aan de bewakingsmonitor.

Joyce We zijn idd islamitisch maar Batuhan iss een Turkse naam afkomstig van de Ottomaanse tijd (volgens mij hihi) Maar niet islamitisch komt iedergeval niet in de Koran voor

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Yess het is er! En ik maar ''verdrietig'' zijn dat hij het anders niet op zijn verjaardag aan kon. Heel mooi kwaliteit vind ik. Het is niet van dat heel dun spul. Alleen jammer dat ik de naam van Batuhan niet iets meer naar beneden had gezet :( Maar ja, hij is zo toch ook leuk?

6. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Zijn jullie beide turks? Mijn man Marokkaans en heb toen voor de meiden heel het Islamitische namenboekje 100 doorgespit en omdat ik in je onderschrift die buitenlandse namen zag staan was ik nieuwsgierig geworden. :) Erg bijzondere naam, mooi hoor!

En heb je je shirtjes al???

7. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    oh ik zie net je berichtje!!! super stoer!!! alvast een fijne verjaardag en je mannetje zit er in ieder geval mooi bij!!!

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ik ben half nederlands en mijn man is puur turks. Ik heb net even gekeken. In het Nederlands het betekend herser van het westen. Volgens mij was het een naam van 1 van de keizers van het Ottomaanse rijk. Namen vinden is moeilijk he. De naam van Batuhan past heel erg op de naam van zijn vader. Zijn naam eindigd ook met han en is ook safkomstig van de Ottomaanse tijd

9. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wauw, mooi shirt hoor! Fijne dag alvast lieverd!

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ow ja en bedankt hihi

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0