Zijn er hier dames die hun muur hebben geverfd met de le noir blanc verf van de karwei? Zoja hebben jullie misschien een foto hiervan zodat ik kan zien hoe de kleur uitpakt? Foto's van muren geverfd in andere pasteltinten zijn ook welkom! Wij zijn hard inspiratie aan het opdoen..
Ha ik dacht ik kijk mee! wij hebben er ook een staal van gehaald voor in huis dus ben ook nieuwschierig.. helaas, hopen op meer reactie's
Ja het aantal reacties valt tegen Ben ook erg benieuwd, de verf is ook best duur dus wil graag eerst voorbeelden zien!
Ik heb de kleinste potjes gekocht in grijs en paars/grijs voor een schilderij die ik zelf gemaakt heb... Kleur komt mooi uit zoals op de potjes...
Een foto van een ander zal niets over het resultaat bij jullie zeggen. Dit hangt ook af van de soort ondergrond, lichtval en de aantal lagen verf. Ook verlichting (s avonds) is van toepassing. Ik weet wel dat het merk le noir & blanc kleine test verfpotjes te koop zijn. (ik dacht voor 1,99) Ikzelf heb hier huismerk (gamma/karwei) muurverf erop zitten. dit kan je in alle gewenste kleuren laten mengen. (veel goedkoper) De kwaliteit bevalt mij prima. Ik heb 2 lagen voor optimale dekking. Wij hebben een muurtje zachtroze (ong. blossom pink) en bij de schouw een beetje taupe achtig. Onze keukenkastjes hebben een beetje de kleur Richmond green. Ik vind de kleurlijn zeker erg mooi.