Haar ontkleurt, nu roodachtig

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik ben van nature lichtblond en heb een paar maanden geleden mijn haar donkerbruin geverfd, erg leuk, maar was het best snel al zat.
    Ook begon het blond uit te groeien.
    Ik heb vaker ontkleurder gebruikt en weet dat het niet goed voor je haar is blablabla, maar heb er nooit hinder van ondervonden dus heb het deze keer ook gedaan, alleen pakte het deze keer ff wat anders uit :(

Mijn uitgroei is wit en de rest van mijn haar lichtrood :( AARRGGHH!!!
    Nu ben ik best bereid naar de kapper te gaan om mijn haar te laten fixen, maar weet iemand ook huismiddeltjes? Aangezien ik nog geen geld heb gevangen kan ik ff niet naar de kapper...

En nogmaals, weet dat het slecht is maar jah, ik doe altijd mijn haar zelf en er is nooit iets misgegaan :(

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

o jeetje meis erg vervelend
    vaak als je van donker weer naar licht wilt en je gaat ontkleuren kan het vaak anders uitpakken
    dan kan het inderdaad roodachtig worden
    heb je misschien nog een spoeling in huis liggen blond ofzo
    dan ben je er ook vanaf en beschadig je haar niet zo heel erg
    voor de rest heb ik even geen huis middeltje
    succes meis...

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik kan je helaas geen tips geven maar heb zelf mijn haren ooit ontkleurd en toen was het ook een beetje roodachtig... dacht eigenlijk dat dat normaal was!

Succes!

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Och jee dat had ik laatst ook, ik ging van donker naar wat lichter, na weer een spoeling werd het ook bijna oranje:D Ik heb dr weer een donkere kleur overheen gedaan en toen was t weer goed.. Misschien toch weer iets donkerder eroverheen doen?
    Of anders toch naar de kapper?:)

5. monkeylove

Jah normaal had ik er ook geen last van en was het meteen weer blond, maar het ziet er nu echt niet uit, vooral door die überwitte uitgroei...
    Had iets gelezen over zilvershampoo of een asblonde spoeling? Omdat dat het rood zou opheffen?

6. monkeylove

Jah misschien een wat donkerdere spoeling, t is ff niet anders...

7. Ik wilde het net typen over die zilvershampoo

8. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Als je je haar ontkleurt is het meestal de bedoeling dat je er weer een kleur overeen doet. wat je kan doen is eerst je haar wassen met een anti roos shampoo en dan een donkerblonde kleur erovereen, dat komt al wat meer in de buurt van je eigen kleur.

9. monkeylove

Dank je, ik snel zo meteen naar de winkel :D

10. monkeylove

Haha durfte vanmorgen amper mijn vriend aan te kijken en hij probeerde niet te lachen GRMBL!!!

11. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Haiii !!

Je moet er niet nog een spoeling overheen doen hoor!!
    Want dan heb je alsnog de uitgroei lichter ( die knalt er alsnog uit) ik zou ook eerst proberen me anti roos shampoo.
    Maar denk toch dat je met blondering het eerst moet gaan op lichten en en daarover een blonde tint .
    het is natuurlijk wel zo, dat als het steeds meer vervaagd , het steeds rossiger word ! ( weet even niet hoe je dat schrijft)
    Succes ;)

12. monkeylove

Dus als ik er bv zeer licht asblond overheen gooi dat kan wel?
    Heb het hier volgens mij nog staan, denk dak eerst een plukje probeer...

13. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    jeop ik heb het ook gehad maar zat gelukkig al bij de kapper en ik ging van zwart naar oranje toen nog een keer ontkleuren en tnheb ik het paars laten verven

14. Bianca79

Bianca79 Actief lid

4 nov 2007
    142
    0
    0
    En dan moet je dr ook nog mee naar de winkel..:D

Je moet het eerst proberen om het egaal te kleuren voor je er welke kleur dan ook overheen gooit want anders krijg je kleurverschil bij je uitgroei...

15. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
  16. rachell

rachell Actief lid

2 sep 2008
    305
    0
    0
    kapster
    gelderland
    Je blijft het verschil wel zien .. bedoel op jouw uitgroei zal het wel die kleur worden ( omdat daar nog niet eerder een kleur op heeft gezeten) maar op de punten weet ik niet of het veel uit haalt..
    je kunt niet met een spoeling lichter kleuren.

En vaak als je het eerst op de punten met blondering doet dat word dat nog meer oranje.. maar daar kun je dan wel een middenblond over heen doen .. dan heb je het verschil al wel minder natuurlijk !!

Succes ;)

17. monkeylove

HAha ow ik had er eigenlijk een foto van moeten maken.
    Uitgroei was zo wit dat het bijna licht gaf en daaronder oranje ala Bassie :( Ik heb het 2x met Head and Shoulders gewassen, toen heb ik maar gewoon dat asblond erin gegooid al is het alleen maar om die uitgroei minder wit te krijgen.
    Maar zit nu in die conditioner die erbij zit, laat ik er wel ff inzitten, maar volgens mij zag ik geen oranje meer, maar kan het mis hebben aangezien mijn haar natuurlijk nat was.
    Hou jullie op de hoogte haha...

18. monkeylove

Nou, heb het uitgespoelt en geföhnt en het is BLOND!!!!
    Pfff ben zo blij he!

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wat fijn! :D

Heb ooit een keer meegemaakt dat ik m'n haar rood wou.(was lichtbruin geverfd)
    Op de doos stond 'speciaal voor donker haar!'.
    Nou dat heb ik geweten.
    Mijn haar was nog steeds lichtbruin met een ietwat rooiïge schijn, en m'n uitgroei was KNALrood/oranje!
    Was ook niet echt geweldig. :D

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dus je hebt donkerbruin ontkleurt, gewassen met antiroos shampoo en toen een asblond erover? Die moet ik onthouden voor de zomer!!!

Maar ontzettend fijn dat het gelukt is meid!

Deel Deze Pagina