autostoel wat is het verschil

Discussie in 'De lounge' gestart door pascha, 28 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    hallo

wat is het verschil tussen de maxi cosi priori SPS of de XP behalve de prijs..
    en wat zijn jullie ervaringen met een goede autostoel..

ben me aan het orienteren maar vindt t best moeilijk

bedankt alvast

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Hoi, ik had toevallig van de week dezelfde vraag en mij is verteld dat de xp een verniewde versie van sps is.....Hij schijnt iets meer bescherming te bieden en een betere slaapstand te hebben....Ik ga zelf morgen nog naar een andere babyzaak voor een second opinion.....Wij twijfelen namelijk ook ;)

3. Niet meer actief

het verschil:

De Priori XP is voorzien van een gordelspansysteem waardoor de stoel nog vaster in de auto kan worden geplaatst.

dat heeft de sps dus niet.. wij hebben daarom ook de xp genomen!

4. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    bedankt dames,

heb even op de site van maxi cosi gekeken maar daar staat ook de maxi cosi tobi..iemand daar ervaring mee?

gr.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wij hebben de romer king. vind het een stoel die makkelijk vast te zetten is.

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben de tobi
    lekker makkelijk in de auto zetten je hoeft niet achter de rug van het stoeltje naar de gordel te graaien.... wij wisselde in het begin nogal veel namelijk omdat opa en oma nog geen stoeltje hadden...
    Teun zit er nu in vanaf bijna 9 mnd..en heeft eerst op de alpaapstand gestaan nu recht op en hij kan lekker naar buiten kijken...de andere zijn net wat lager.....

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik vind de tobi een erg fijne stoel makkelijk in en uit je auto tehalen

ook is het fijn dat de gordel zelf terug schiet als je hem los maakt zo dat je als je kleintje erin zit ook super makkelijk de gordel vast kunt maken en niet zo hoef tepielen

ik vind het een super fijne stoel en hij was vorige jaar stoel van het jaar 2006 dus goed gekeurd

Deel Deze Pagina