Keuken kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 27 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Hier sinds kort een keuken van Superkeukens. Goede service, de prijs die ze noemen is ook de prijs.
    Wij hebben ook een showroom keuken voor een prikkie. Zelf afbreken ed maar daar hebben we hele handige vaders voor.

2. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.365
    2.962
    113
    Mijn zus heeft onlangs een keuken in Duitsland besteld, na bij diverse zaken in Nederland te zijn geweest. Bij keukenconcurrent word je besodemietert waar je bij staat.

In Duitsland heeft ze nu een keuken besteld waarvoor ze ook bij superkeukens een offerte heeft, dezelfde keuken een stuk goedkoper + de montage zit erbij in in Duitslands, terwijl die bij SK er nog bij zou komen. Scheel al gauw 100-en Euro's.

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Als je goedkoop wilt: Ikea en een klusser van werkspot.
    Als je voor luxe gaat: de plaatselijke keukenboer die merkkeukens levert.

Wij hebben 5 jaar geleden in ons oude huis een nieuwe keuken gezet en nu net in ons nieuwe huis weer een nieuwe keuken. We zijn dus echt experts 😉 Ik hou niet van zaken waar je met kletsen er nog 50% eraf krijgt.... Beide keukens zijn besteld bij plaatselijke keukenboeren die een mooie originele keuken konden verzinnen. Met oplossingen waar de rest niet mee kwam, oog voor detail , totaalplaatje met stopcontacten, lichtpunten etc. Helaas was onze eerste keus failliet gegaan dus moesten we voor het nieuwe huis een nieuwe keukenboer uitkiezen.
    In het oriënterende gesprek vertelden ze al dat ze vaste prijzen hanteerden; ongeveer de helft van de catalogusprijs ... Tja dan weet je al wat je bij die anderen teveel betaalt...

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Helemaal mee eens. Wat smeren ze je hier wat aan. Minder kwaliteit, meer geld. Wij hebben ook flink geshopt. Ik zou zeker naar Duitsland gaan. En anders Ikea met apparatuur van bijvoorbeeld keukenloods.nl.

5. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een keuken bij de keukengroothandel.nl gekochtEcht hele goeie service, kwaliteit ben ik ook tevreden over, en echt niet duur.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Een ikea keuken is absoluut niet wat we zoeken. Kwaliteit vind ik bagger, je moet alles zelf uittekenen en doen. Nee das niet mijn ding..

Boer staphorst gaan we sowieso heen idd! Goed bedrijf.

Goede tips hier ook dames! Duitsland is ook een optie.

Dankje!!

7. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat jullie geen Ikea keuken willen is een keuze natuurlijk, maar kwaliteit bagger? Ik heb nu 8 jaar een Ikea keuken, en deze is nog steeds prima! Doet niet onder voor een keuken uit een keukenzaak hoor!

8. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Onze keuken is ook Ikea, zit er nu 5 jaar in en bevalt super!
    Ziet er nog altijd erg goed uit! Ook apparatuur werkt prima.
    Volgende wordt waarschijnlijk gewoon weer een ikea.
    Kwaliteit is echt wel veranderd ten opzichte van 15 jaar terug.
    Ook de stijl veranderd gewoon mee met de mode.

Maar hoor over Duitsland ook goede verhalen!

9. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Aswa keukens! Goede Prijs, goede service, goede kwaliteit!

10. rums

rums Niet meer actief

Wij zijn naar een kleine keukenzaak gegaan. Die zit op een uurtje rijden van jullie maar zeker de moeite waard. Je mag wel een pb doen als je het wil weten.

En een must is echt de bora kookplaat met integrale afzuiging! Die hebben ze niet bij boer staphorst

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Die mening deel ik helaas niet..

Ik heb er meerdere gezien en vond ze allrmaal erg gammel en niet wat ik zoek in een keuken.

Wellicht trof ik steeds een maandag morgen model ;)

12. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.080
    308
    83
    Wij hebben onze keuken vorig jaar bij reddy keukens gekocht. Meerdere keuken winkels bekeken. Maar toch was de klik er bij dit bedrijf.
    Het was duidelijk simpel en ik voelde geen druk van kopen. Dat wat ik bij andere winkels wel voelde. Ze waren duidelijk over de prijs. Er viel niet te onderhandelen.
    Ook mochten we voor opening komen. Dit kwam ons beter uit ivm de schooltijden. Alles is compleet geleverd en gemonteerd.
    Als we weer een keuken gaan kopen dan zou ik hem weer daar halen. Maar dat zal hoop ik pas over een jaar over 20 zijn :)

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wij hebben ook een heel fijne (en behoorlijk prijzige) keuken van de Ikea.

14. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Tieleman keukens, ik weet niet waar je woont maar vind ik echt een aanrader.
    In de region hier hebben veel mensen een keuken van tieleman en zijn erg tevreden.
    Prijs mag dan wel wat hoger liggen, dan heb je wel kwaliteit en geen mooie verkoperspraatjes maar goed advies.

15. Nummerzoveel

Nummerzoveel Actief lid

9 apr 2016
    289
    1
    18
    Rhijnart keukens, geen idee wat je budget is hoor..maar ik ben er nog elke dag blij mee. Wat iemand voor me ook al schreef, probeer de grote ketens te vermijden. Naar mijn idee krijg je bij een eenmanszaak of een interieurbouwer veel meer waar voor je geld.

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Budget.. ja gewoon wat ik mooi vind en zolang het mAr niet te gek is.
    Ik wil er vooral heel happy van worden.

Inbouwapparatuur is een must. En ik hou van boerenstijl in de keuken. Die inductie plaat met ingebouwde afzuiging is super tof, daar ga ik naar kijken!

Mijn mn is kitter, hij gaat ook even bij zn klanten hier in de buurt vragen waar je hier een goede keuken kan halen. Ik wil gewoon ook dat iemand bij ons komt om de boel te meten en op te schrijven waar leidingen enzo lopen. En dat ze hem er ook volledig in zetten. Geen zin in gedoe daarmee.

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.858
    113
    Inderdaad.
    Daarnaast kun je daar gewoon samen met een medewerker je keuken uit tekenen, je kunt de boel in laten meten en laten installeren als je wilt.
    Apparatuur van andere merken past er ook gewoon in.

18. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Wij hebben net een nieuwe IKEA keuken. We hebben hem zelf geïnstalleerd (scheelt veel geld) en we zijn er erg tevreden mee. Ik hoor er ook veel goede verhalen over.

19. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dit! Wij hebben wel de kookplaat, afzuigkap, vriezer en koelkast van Siemens gekocht. Minder decibel en zuiniger voor bijna de zelfde prijs. Oven, magnetron en vaatwasser wel van de Ikea, omdat deze prima zijn en wat goedkoper.

Enorm veel ruimte( een hoge kastenwand van 5 kasten met vriezer+koelkast nishoogte 122cm, laaggedeelte van 3,30m lang), een stenen werkblad en goede apparatuur voor €7500.

20. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Mijn zusje heeft hem uit Duitsland weg, moest zo goedkoop mogelijk uiteraard.
    Was direct al iets mis met de magnetron. De keuken zelf is van prima kwaliteit alleen de apparatuur is van een budget merk.

Verder hoor ik ook alleen maar lof over ikea dus zou zelf de forntjes overwegen en dan zelf goede apparatuur erin zitten en mooi natuursteen/beton blad erin laten zetten.

Gewoon overal even binnenstappen en veel rond kijken/lezen.

Deel Deze Pagina