Keuken kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 27 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij hebben een plaatselijke keukenzaak bezocht. We zijn wel 6x teruggeweest om toch iets te wijzigen en werden keer op keer Door dezelfde man (eigenaar van het bedrijf) geholpen. Heel vriendelijk, geduldig en meedenkend. Onze keuken Is best ruim, heeft speciaal op maat gemaakte kasten en wat luxe dingen zoals een quooker en We waren 10000 kwijt. Ik heb dat absoluut over voor een goede keuken met goede service en het geeft me een goed gevoel dat ik een plaatselijke ondernemer op deze manier kan steunen ipv zo'n groot bedrijf. De eigenaar heeft hem trouwens ook zelf ingemeten en samen met zijn zoon geplaatst.

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Bedankt voor alle goede tips!!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Is goed hoor, mag je wel gebruiken en ook een pb-tje sturen, als je nog een duidelijkere foto van de koof nodig hebt of wat wilt weten.

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Nog even een kleine tip voor als je een keuken besteld, nooit vooraf het hele bedrag betalen! (ja ik was ooit een leek en kon dus máánden op mijn reeds betaalde keuken wachten). Ik denk alleen dat dit bij Ikea niet kan, maar dat is niet een zaak waarvan ik zeg 'die gaan je laten zitten'.

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Onze keuken komt van de Keukenmaxx in Barendrecht.
    Wij zijn zeer tevreden.
    Het allerfijnste vond ik nog wel dat de plaatsing in 1 x goed ging :D, daar hoor je altijd zoveel ellende over.

Deel Deze Pagina