Ben nu, na een paar jaar freelancen, eindelijk zo ver om mijn eigen pagina/ persoonlijk blog op te zetten (gewoon als hobby om mijn eigen dingetje kwijt te kunnen over wat hij doet leuk vind). Ik heb een domein, een webdesigner, talloze ideeën... Alleen heb ik 0,0 inspiratie voor een leuke slogan. Dus ik dacht: misschien is dit iets waar jullie mij mee zouden kunnen helpen. Zoveel creatieve dames hier . Ik heb zelf een paar slogans verzonnen, maar heb er van nog geen 1 iets van: Yes! Dus bij deze... Help! De pagina heet: Like Fine Wine.
Ik beheers de Engelse taal er niet genoeg voor.. Maar iets in de trant van: Fine Like Wine... Where my words shine of Fine Like Wine... This blog is mine Sorry heel slecht he haha Maar misschien brengt het andere op ideeën😅
(Sorry ben even beknopt. Ligt een klein meisje op mijn borst te slapen, haha. Dus tikt niet zo heel lekker).
Omdat de naam misschien wel Engels is (je weet wel van het gezegde) maar de teksten Nederlands zijn. Perse is sowieso een groot woord hoor. Niets is definitief. . Alleen de titel, want die is al gekocht hahaha.
Ik begrijp het! Maar ik typte geen perse hoor Vind het alleen niet lekker klinken een slogan half Engels/half Nederlands Of hoeft de naam er niet in voor te komen? Ik bedoel het niet verkeerd he... wil alleen meedenken
Vanwaar de naam 'like fine wine'? Is m.i. echt een uitspraak voor mensen van middelbare leeftijd en ouder (like fine wine - getting better with time). Vraag me ook af wat je precies wil uitdragen met je blog, en voor welke leeftijdsgroep.
Ik ben 'bijna' 30 en houd van wijn . Korte opsomming. Maar zie het ook voor me voor de (bijna) 30 plusser, maar zonder Libelle/ Margiet/ Linda- vibe, zeg maar.
Ik zie het persoonlijk eerder als een stuk ouder dan 30 plus, maar ik redeneer puur vanuit een Engels oogpunt, en de betekenis daar van het gezegde. In Nederland vat men het waarschijnlijk weer heel anders op.