Hoi meiden, Sinds een jaar hebben wij in de tuin een boom. Nou eerst was het nog maar een takje van een paar centimeter, meegenomen uit het bos bij Center Parcs. Nu groeit hij heel erg en wordt het al heel wat. Alleen.... nu zitten we met de vraag...... welke boom is het? Op internet heb ik al wat gegoogled, maar we komen er hier niet uit. Ik heb 2 foto's in mijn album gezet. Wie weet welke boom dit is? Alvast bedankt voor het meedenken!
Bij een kastanje zitten de bladeren toch met meerdere bij elkaar? Of is dat bij de gewone kastanje alleen maar zo? Deze bladeren zitten echt alleen aan de tak.
Hahaha, nou dan hebben we weer wat lekkers te eten. Tot nu toe is ie nog maar heel klein hoor, maar hij schiet ineens wel erg door! Ach ja, we zien wel hoe het loopt met ons "boompje"
Sjeemig, zo'n boom wordt errug groot hoor! Ik weet niet of jullie een grote tuin hebben, maar de wortels kunnen ook mega worden en alles kapot maken! Ik zou hem dus eruit halen nu het nog kan
die zou ik idd niet laten staan. Is nu nog leuk, maar later niet meer en dan zijn de kosten veel hoger om 'm te verwijderen..... Ik zie veel mensen met een leuk rijtje populieren in de tuin. Ze zijn dan nog vrij klein (metertje of twee), maar kunnen vreselijk groot (hoogte) worden! Niet leuk om daarnaast te wonen
Een kastanje is pas na 50 jaar zon 4 meter hoog en op goede dikte. je kan em dus gerust nog even laten staan hoor...Na 10-15 jaar komen er pas kastanjes aan. Pas rond de 250 jaar zijn ze rond de 25 meter hoog. Ze worden hooguit 1500 jaar oud en 35 meter hoog.
heb je ook een foto van de boom zelf? Je zou dr ook een bonsai-boompje van kunnen maken. En nee, geen grapje. Je moet hem dan wel in pot zetten (het liefst eentje die breed is, maar niet heel hoog) en dan kan je dr een bonsai van maken. Maar daar moet je dan wel ff het een en ander over lezen.