Zo was de tekening ook bij ons nieuwbouwproject. Van de 16 huizen hebben het 4 laten staan, de rest (wij dus ook) keuken naar de voorkant verhuisd. Ik ben er blij mee
Ik hou er idd wel van... Maar ik zou het niet doen ivm eventuele verkoop van je huis, niet praktisch is slecht(er) verkopen. Je kan nu wel zeggen dat je er voor altijd blijft wonen, maar is dat in de praktijk ook zo? (Scheidingen, andere baan, nog meer gezinsuitbreiding etc) Mijn zus woont in een super apart en onlogisch huis, erg gaaf, maar niet te verkopen!
Ik ken iemand die dat ook had, maar die heeft de deur toen achterin de gang laten plaatsen. Waardoor je dus gewoon in de woonkamer binnenkomt en de keuken werd dus een woon keuken. Is dat geen optie?
Wij hebben dit en ik ben er nog steeds blij mee! We hebben een lange hal, dus je komt gewoon binnen bij de zithoek. Dus geen doorloop de hele tijd van bezoek hoor. Ik geniet er altijd ontzettend van om lekker aan de eettafel te zitten en naar de voorbijgangers te kijken. Bij de eettafel zit een raam over de gehele hoogte van de verdieping. Ben er na jaren nog steeds blij mee. Net anders dan die standaard indeling!
De ruimte tussen de beide kanten van de keuken is hier denk ik zeker wel een meter of 2. Als je foto's wil kan ik wel wat pb-en.