hoi allemaal effe een paar vraagjes 1 wat verwachten jullie van je man/vriend? 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? 10 geef je relatie een cijfer 1 liefden oprechtheid eerlijkheid 2 voor zijn gezin klaar staan /ontrouw zijn :x 3 meestal gaan we dan een paar dagen ons eigen weg 4 gelijk proberen te halen 5 de geboorten van onze kinderen 6 ons zoontje overleden is door een placentaloslating 7 weg lopen voor problemen 8 soms toch iets teveel achter ze kont aan te lopen 9 heel veel leuke dingen 10 nu met de zwangerschap hebben we nogwelis moeilijke momenten ik geef het nu een 6 laat die het maar niet lezen en nu jullie???
1 Liefde, steun, aandacht, eerlijheid, trouw 2 Me steunen in moeilijke tijden/liegen 3 Praten en knuffelen 4 Ik zwijg, hij komt naar me toe om het goed te maken. 5 Ons huwelijk en onze vakanties samen 6 Overlijden van mn schoonvader 7 Hij is nogal vergeetachtig, kan die niks aan doen maar soms wel irritant 8 Niet zeggen als ik ergens mee zit 9 we zijn niet zo gek, maar we doen veel leuke dingen samen 10 Een 9,5 we hebben de laatste tijd soms wat mindere momenten door zijn medicijnen (bijwerking stemmingswisselingen) en doordat ik het af en toe moeilijk heb met dat het zwanger worden wat lang op zch laat wachten. Anders was het een 10
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? Dat hij eerlijk is, trouw is en lief is. En bovenal een leuke en goede vader zijn. 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet Hij moet me steunen waar nodig 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? Praten. 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? Elkaar even negeren en met rust laten en daarna uitpraten 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? De grboorte van onze kinderen en hopenlijk onze aankomende bruiloft 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? Complicaties tijdens een aantal zwangerschappen. 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? Eigenwijs 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? Kort lontje 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? Geen idee 10 geef je relatie een cijfer 9
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? Eerlijkheid, liefde, trouw, aandacht, steun, zorgzaamheid, respect. 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet Liefdevol met mij omgaan. Niet: ontrouw zijn en liegen. 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? Erover praten. 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? We hebben eigenlijk nooit ruzie. Maar wel eens een meningsverschil of irritatie. Dan proberen we erover te praten, maar ik ben soms erg koppig en word stil en chagrijnig. 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? Onze trouwdag vorig jaar september. 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? Toen mijn man een poosje niet zo lekker in mijn vel zat had onze relatie er een beetje onder te lijden. Hij was toen erg chagrijnig en kortaf tegen me. Maar gelukkig is dat op een gegeven moment gestopt. 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? Hij kan niet altijd goed zeggen wat hem dwarszit en is niet zo goed in praten. En hij is een rommelkont, ik juist erg netjes. 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? Ik hou er van om mijn mannetje lekker een beetje te plagen en te kietelen. Maar dat vind hij niet altijd leuk. En als hij er wat van zegt ga ik er meestal mee door, totdat hij boos word. 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? Dat weet ik niet. We doen vaak hele normale dingen. 10 geef je relatie een cijfer Een dikke 9. De dingen kunnen altijd beter. Maar ik ben hartstikke gek op mijn lieverd en hou ongelooflijk veel van hem.
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? dat hij er altijd voor me is en me steunt ten alle tijden 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet er voor me zijn / liegen 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? praten, of er even tussen uit gaan 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? uitpraten 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? de dag dat hij mij ten huwelijk vroeg, onze trouwdag, onze mooie vakanties 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? dat we iemand verloren die veel voor ons had betekend 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? alles uitstellen 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? als ik iets wil moet het meteen gebeuren 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? meerdere dingen 10 geef je relatie een cijfer een 10
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? Trouw, oprechtheid, liefde, steun. 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet heel veel liefde geven - ontrouw zijn. 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? heel erg veel praten met elkaar. 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? 1 uurtje boos op elkaar zijn, en het dan gauw weer goed maken. 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? de hele 5,5 jaar dat wij samen zijn. 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? Dat zijn zusje overleed, toen heeft onze relatie op springen gestaan. 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? hij heeft nog nooit van romantisch gehoord, en hij kan soms behoorlijk bot uit de hoek komen. 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? ik ben heel snel jaloers... 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? Uhmmmmmmm 10 geef je relatie een cijfer 9.5 we hebben zo onze momenten.... En niets is perfect?
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? Elkaar nemen zoals we zijn en eerlijkheid! 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet Hij moet lekker zijn hobby blijven uitvoeren .. maar niet de hele boel bij elkaar vloeken als hij een keer NIET op nummer 1 staat! 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? Er voor elkaar zijn, want dan heb je elkaar het hardst nodig! 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? Eerst negeren.. tot 10 tellen.. en dan uitpraten! 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? Dat zijn er nu al te veel om op te noemen!! 8) 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? eeeuhm...... denk, denk, denk .... ik weet 't niet! 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? Hij lijkt af en toe in zijn pubertijd te zijn blijven hangen! 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? Ik mag wel eens van tijd tot tijd minder serieus zijn! 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? Samen in het openbaar staan gillen en rennen toen er een klein bijtje achter ons aankwam ..... 10 geef je relatie een cijfer Een dikke vette 10!!
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? eerlijkheid, vriendschap, steun, liefde 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet romantisch zijn! luisteren, ongeintreseerd zijn 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? praten, samen iets doen 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? even appart 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? onze trouwdag 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? ruzie in de fam, het maar niet lukken van een zwangerschap 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? eigenwijs en koppig 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? zeuren zegt hij! haha 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? met schildpadden gezwommen 10 geef je relatie een cijfer 10!!
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? Eerlijkheid en trouw en tot op zekere hoogte recht op vrijheid 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist nie Mij het gevoel geven dat ik op nr. 1 sta (samen met ons meisje) Liegen 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? Praten, praten en ehhhh......sex 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? Ik word erg boos en mopperig, hij negeert me volkomen 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? Zonder twijfel de bevalling en kraamtijd 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? Zijn ongeluk en herstel 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? Hij vergeet werkelijk ALLES 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? Ik ben rete ongeduldig 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? Rondrijden door de jungle op de rug van een olifant 10 geef je relatie een cijfer 8
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? Liefde en trouw. 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet Eigen initiatief tonen. Ontrouw zijn 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? Uitpraten 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? Uitpraten 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? Dat hij terug kwam uit afghanistan na 6 maanden daar gezeten te hebben. 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? Dat hij weg ging naar afghanistan. 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? Denkt vaak gelijk te hebben terwijl dat niet zo is. 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? Doordrammen 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? Autotje van de schoonmaak gepikt tijdens een uitje van zijn werk en toen gingen we een stukje rijden ermee. 10 geef je relatie een cijfer 7.5
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? Eerlijkheid, respect, trouw, liefde, steun en zo kan ik nog wel even doorgaan. 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet Hij moet wel lekker zichzelf zijn, en hij moet vooral niet liegen(daar kan ik echt niet tegen!) 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? Praten, praten, praten 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? Wij hebben echt nooit ruzie, maar bij meningsverschillen gaan we altijd lekker discussieren, kan soms heerlijk zijn. 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? Onze bruiloft 2 maanden geleden 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? niks 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? hij denkt altijd dat hij gelijk heeft 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? mijn zin doordrammen, bazig zijn 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? Dat was wel erg gek, maar ook erg persoonlijk 10 geef je relatie een cijfer Een 10! We zijn net getrouwd, dolverliefd en zielsgelukkig
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? liefde trouw eerlijkheid 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet Er altijd voor me zijn,en voor zijn kind(eren) Ontrouw zijn, 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? moeilijke momenten als meningsverschillen: elkaar in ons waarde laten en mening respecteren en er goed over praten om een middenweg te vinden, moeilijke momenten als : iemand overlijdt o.i.d. dan proberen we elkaar te steunen en er voor elkaar te zijn, 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? even weg van elkaar zodat we het daarna rustig uit kunnen praten 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? de geboorte van ons zoontje staat met stipt op 1 verder ons trouwen, en het moment waarop ik hem vertelde dat ik zwanger was (tegen verwachting in in 1 x zwanger) eigenlijk wisten we al dat ik zwanger was doordat we op ons huwelijksreis met dolfijnen zijn gaan zwemmen, en hun schijnen te weten wie er zwanger zijn, 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? toen mijn schoonzus/schoonmoeder tussen ons in kwam staan,hij stond tussen 2 vuren in, en toen de diagnose werd gesteld dat ik chronische ziek ben 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? hij kan heel nuchter reageren in ruzie's waar ik dan weer nog bozer om kan worden ook denkt hij vaak gelijk te hebben terwijl dat niet zo is, 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? zie vraag 7 en ook ik wil altijd mijn gelijk hebben 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? seks op de parkeerplaats van de aldi op klaarlichte dag ( in de auto) idem tennisbaan naakt rondlopen in de regen een blok om het huis om ons nieuwe huis in te wijden ( ik weet het we sporen niet ) niet echt gek maar toch en met dolfijnen zwemmen,vogelspin op de hand 10 geef je relatie een cijfer ik geef mijn relatie een dikke 10... het is niet altijd perfect,maar dat kan na mijn mening ook niet ! de relatie is perfect genoeg voor mij
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? Eerlijkheid, liefde en respect 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet Er voor mij en de kinderen zijn/ Liegen 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? Praten en samen zoeken naar een oplossing. 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? Eerst lekker uitrazen en daarna uitpraten 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? Het krijgen van onze kinderen, en de dag waarop we te horen kregen dat hij in NL mocht blijven. 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? De tijd dat we in onzekerheid zaten over zijn verblijfsvergunning. Dat is een hele zware periode geweest. 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? Eigenwijs en hij kan wel eens bazig zijn 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? Ik ben ook eigenwijs en daarnaast kan ik zo af en toe zeuren ( hij vind dat ik veel zeur maar het is echt maar af en toe) 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? Samen dronken in het park kinderliedjes zingen en nog wel wat enkele prive dingen 10 geef je relatie een cijfer 9,5 er zijn altijd wel dingetjes die soms beter kunnen, vandaar de 9,5 maar dat neemt niet weg dat ik vind dat we een goede relatie hebben.
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? Liefde, eerlijkheid, respect en oprechtheid 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet wel doen: mij respecteren en af en toe een handje meehelpen Niet doen: mij verwaarlozen en niet over de toekomst nadenken 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? Proberen met elkaar te blijven praten en lachen 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? Ik moet altijd eerst een tijdje voor mezelf hebben en als ik ben afgekoeld kunnen we er over praten 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? dat hij me ten huwelijk vroeg, de komst van de huisdieren. 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? Onze depressies. 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? Dat hij af en toe zn zin doordramt 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? Negeren 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? Vaak beslissen we op het allerlaatste moment dat we die dag nog op vakantie willen en vaak lukt het ook nog met het gevolg dat we om 5 uur de koffer nog moeten inpakken en vaak pas rond 8 uur op een vakantiepark aankomen. 10 geef je relatie een cijfer Op dit moment een 7,5 omdat ik denk dat we nog veel meer naar elkaar kunnen toegroeien als we allebei nog beter in ons vel zitten!
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? Liefde, eerlijkheid en respect en gezelligheid. 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet Zichzelf zijn, liegen of vreemdgaan. 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? Samen een manier vinden om ermee om te gaan. 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? Wachten tot ik afgekoeld ben Hij maakt nooit ruzie en is nooit boos. Ik heb dus ruzie tegen hem, niet met hem 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? Onze bruiloft en de tijd na de naarste tijd (zie vraag 6). 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? Met stip op nummer 1 de periode dat we net hadden gehoord dat hij onvruchtbaar is. 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? Niet luisteren of alles vergeten wat ik vertel, ben er nog altijd niet achter wat nu het geval is 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? Te aanhankelijk. 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? Samen letterlijk de bosjes induiken en er op de grond achterkomen dat het prikkelbosjes zijn! Was niet alleen gek, maar ook erg pijnlijk 10 geef je relatie een cijfer Ik denk een 8, altijd ruimte overlaten voor verbetering
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? Trouw, liefde, vriendschap, steun, eerlijkheid en gezelligheid 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet Wel: respect hebben voor anderen, helpen, kunnen lachen als er iets te lachen valt en ernstig zijn als dat moet, zichzelf zijn Niet: Vreemdgaan, liegen 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? Vroeger sloot mijn man zich af en ging te rade bij zijn (niet zo goede) vrienden Nu zoeken we steun bij elkaar en proberen optimistisch en hoopvol te zijn en er zelfs wat humor in te vinden 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? Eerst mokken, dan praten en blijven praten 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? Onze trouwdag op 1, maar ook onze eerste dag in ons huis en toen we onze puppy gingen halen (Eigenlijk vind ik elke dag met mijn man prachtig ) 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? Dat mijn vriend door een dalletje ging omdat zijn vrienden hem liever vrijgezel zagen, maar uiteindelijk besefte hij na 5 dagen dat hij echt niet zonder mij verder wou... Jammergenoeg haakten sommige vrienden daardoor af... Ze zijn nog steeds single! 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? Niet opkomen voor zichzelf (tegen zijn baas, moeder, voetbaltrainer) en daar hebben wij conflicten over... Te precies zijn en doen alsof hij luistert naar wat ik vertel maar ondertussen verder TV blijven kijken Altijd bang zijn dat ik hem niet meer graag zie terwijl dat wel zo is! 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? Zagen om mijn zin te krijgen, als hij aanhankelijk doet hem soms niet de aandacht geven die hij vraagt 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? In het bubbelbad van de sauna vrijen Doen alsof we slaande ruzie hebben om mijn zus te foppen 10 geef je relatie een cijfer 9/10 Wat ruimte laten om te groeien, maar het is toch al supergoed
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? Dat hij voor me door het vuur gaat en altijd eerlijk en trouw is 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet Mij gelukkig maken en mij juist niet ongelukkig maken 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? Elkaar zoveel mogelijk steunen en praten 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? Als wij ruzie hebben dan proberen we het uit te praten 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? mooiste moment was de geboorte van onze zoon 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? het moment dat ik niet welkom was bij zijn moeder en dat zijn zus en ik ruzie hadden 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? luiheid 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? mijn temperament 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? ons na 1 maand verloven 10 geef je relatie een cijfer 8 het kan altijd beter
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? Dat hij eerlijk is, trouw en er voor me is.. Voor de rest gewoon veel leuke momenten en veel gezelligheid!! 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet Heel lief voor me zijn, (straks voor ons ) blijven wie die is. En NIET teveel drinken en dan vervelend worden zodat je met een kleuter over straat moet . haha. 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? Veel praten.. Elkaar vooral laten uitpraten!! Gelukkig hebben we weinig echt moeilijke momenten, het is vaak snel weer goed. 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? Mn vriend wil het nog wel is uit de weg gaan, en ik helemaal niet haha. Kan wel is vervelend zijn.. Maar we laten het dan ff bezinken en komen er later op terug. En soms dan zeggen we even goed wat er is, en dat kan er grof uit komen, maar dan is het snel goed hoor, haha 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? Het moment dat we besloten samen voor de kleine te gaan.. En eigenlijk de hele zwangerschap vind ik wel mooi, we groeien steeds dichter naar elkaar toe en we beseffen steeds meer hoeveel we voor elkaar betekenen en hebben eigenlijk nooit ruzie sinds ik zwanger ben ! 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? Ehm....... Ik weet even niks! 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? Hij is soms zoooo eigenwijs! 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? En ik ook, haha dus dat botst zo lekker soms.. 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? Uh, ja.. Of ik dat nou hier moet neerzetten.. Het is nogal prive, tja overdag in het openbaar in een bos.. Vul de rest zelf maar in ! 10 geef je relatie een cijfer Een 9,5. Perfectie bestaat niet zeg ik altijd.. Maar omdat er eigenlijk niks is wat ik anders wil en het gewoon goed gaat, we heel gelukkig zijn samen komt het wel in de buurt!!!
1 wat verwachten jullie van je man/vriend? eerlijkheid,trouw,gezelligheid,vriendschap, dat hij achter me staat ook in moeilijke dingen, 2 wat moet hij juist wel doen en wat juist niet wel: vooral zichzelf blijven. niet: alles in tegengestelde van hierboven. 3 wat doen jullie bij moeilijke momenten in je relatie? meestal eerst even knallen daarna praten en daarna even stoom afblazen in het bos 4 wat doen jullie met ruzie/meningverschil? het uitpraten 5 wat is het mooiste moment geweest in je relatie? de geboorte van onze fynn 6 wat is het minst mooiste moment geweest in je relatie? de tijd dat er zo veel gelult werd over ons door mijn schoon familie. 7 wat is zijn ergste eigenschap in de relatie? hij is heel erg koppig en gaat nooit een discusie aan 8 wat is jouw ergste eigenschap in jullie relatie? ik ben nog veel eigenwijzer! ik ga juist altijd de discussie aan en als ik weet dat ik gelijk heb wil in het ook hebben 9 wat is het gekste wat je samen gedaan hebt? het gekste wat we ooit hebben mee gemaakt in toch wel dat we rustig op bed lagen tv te kijken in lag een boek te lezen en ik sla een bladzij van het boek om en het hele bed zakte in elkaar! want we samen hebben gedaan is nog al prive.maar het bevat een strandje een rivier met scheepvaart en sex 10 geef je relatie een cijfer 9- er zijn altijd dingen die beter kunnen.