Als hij zegt dat je iets over een week krijgt, maar ‘t duurt drie weken en je moest er zelfs achteraan (dus niet eerder al uit eigen beweging een ‘excuses, het komt een dag/weekje later’... 2 weken vind ik sowieso fors later!)... nee, sorry, dan ben ik er klaar mee hoor. Dan maar het proces opnieuw. Hier hadden we na 2 of 3 afspraken de offerte. Orienteren, tekenen, aanpassen, tekenen, aanpassen, puntjes op de i, offerte, klaar. Dat duurde geen wéken.
Je weet nu precies wat je wilt. Dus je hoeft vast niet weer zo vaak naar een zaak toe hoor. Gewoon verder kijken.
Wij hebben net een verbouwing achter de rug. Mijn tip: luister naar je gevoel! Ik zou het niet doen. Wij hadden hetzelfde en zijn er wel ingetrapt. Uiteindelijk is alles redelijk goed gekomen, maar we hebben zó veel gedoe gehad.
Je moet dan nu wat rijd opnieuw investeren ja. Maar dat zou ik liever doen dan het risico lopen dat je vanwege gebrekkige communicatie straks misschien wekenlang met een keuken zit waar iets niet aan klopt.
Ik zou er ook klaar mee zijn, ook al zijn ze aan het verbouwen dan hadden ze als nog wat kunnen laten horen. Ik neem aan dat ze niet gisteren opeens te horen hebben gekregen dat ze zelf gaan verbouwen.
Ik zou een ander zoeken. Het wil niet zeggen dat ze de keuken niet leveren maar hun werkwijze heeft aangetoond dat als er wat mis is, ze erg langs zullen zijn. Nu heb je nog niet getekend/betaald en lopen ze wat harder. Ik vrees dat als de keuken geplaatste en betaald is en er wat mis is, ze stukken minder hard zullen lopen om eventuele problemen op te lossen.