Keuken verkoper is laks, wat doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamamijn, 13 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Als hij zegt dat je iets over een week krijgt, maar ‘t duurt drie weken en je moest er zelfs achteraan (dus niet eerder al uit eigen beweging een ‘excuses, het komt een dag/weekje later’... 2 weken vind ik sowieso fors later!)... nee, sorry, dan ben ik er klaar mee hoor.
    Dan maar het proces opnieuw.

Hier hadden we na 2 of 3 afspraken de offerte. Orienteren, tekenen, aanpassen, tekenen, aanpassen, puntjes op de i, offerte, klaar. Dat duurde geen wéken.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Die tweede kans hebben ze al lang gehad..

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.826
    113
    Je weet nu precies wat je wilt. Dus je hoeft vast niet weer zo vaak naar een zaak toe hoor. Gewoon verder kijken.

4. Koon

Koon Niet meer actief

Wij hebben net een verbouwing achter de rug.
    Mijn tip: luister naar je gevoel!

Ik zou het niet doen.
    Wij hadden hetzelfde en zijn er wel ingetrapt. Uiteindelijk is alles redelijk goed gekomen, maar we hebben zó veel gedoe gehad.

5. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Je moet dan nu wat rijd opnieuw investeren ja. Maar dat zou ik liever doen dan het risico lopen dat je vanwege gebrekkige communicatie straks misschien wekenlang met een keuken zit waar iets niet aan klopt.

6. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou er ook klaar mee zijn, ook al zijn ze aan het verbouwen dan hadden ze als nog wat kunnen laten horen. Ik neem aan dat ze niet gisteren opeens te horen hebben gekregen dat ze zelf gaan verbouwen.

7. Tessmv3

Tessmv3 Lid

19 okt 2017
    15
    5
    3
    Vrouw
    Ik zou een ander zoeken. Het wil niet zeggen dat ze de keuken niet leveren maar hun werkwijze heeft aangetoond dat als er wat mis is, ze erg langs zullen zijn. Nu heb je nog niet getekend/betaald en lopen ze wat harder. Ik vrees dat als de keuken geplaatste en betaald is en er wat mis is, ze stukken minder hard zullen lopen om eventuele problemen op te lossen.

Deel Deze Pagina