Wij hebben nu een tijdje een nieuwe keuken. Achter de kookplaat hebben we een rvs plaat tegen spetteren, maar bij de kraan enz hebben we nog de gewone muur. .. Iemand een idee wat we daar kunnen doen....liefst geen tegels! Alvast bedankt!
Rookglas?? Of idem als je aanrechtblad? Daar kan je ook een wand van laten maken. Moet je maar eens Google-en! Mooie keuken trouwens!!!
Latte Macchiato keukenachterwand bij Kitty, mooi voorbeeld van een PimpYourKitchen Aluplaat in een keuken!
ik vind deze wel gaaf Keukens van klanten met een PimpYourKitchen achterwand: Kitchenparts One bij Grando Uden
Je kunt ook van die platen doen, zoals je nu bij je gaskookplaat hebt. Die kun je volgens mij ook in keukenzaken kopen.
Je kan je blad laten doorlopen (hebben wij gedaan). Je kan ook een aluminium achterplaat doen net als bij je kookgedeelte.
Glas! Heb ik in mijn keuken en is echt supermakkelijk! Gewoon glasreiniger erop spuiten, doekje erover en schoon. En kan je in alle kleuren nemen, ook doorzichtig! Dit dus: Glashandel Rotterdam (Hoogvliet ,ZH) (links klikken op keukenachterwanden)
Bij mij is het glad gestuct en daar over heen vloerlak (wel 3 lagen) Ik ben er super blij mee, en makkelijk in het onderhoud. Gewoon een nat doekje erover en klaar... Heb het ook achter mijn gasfornuis...