ik heb besloten

Discussie in 'De lounge' gestart door jeannet, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hall allemaal

in het onderwerp ... tja wat moet ik ermee staat het hele verhaal
    (ook hier in de louge)
    gisteravond hebben me vriend en ik fikse ruzie gehad,
    hij zei ik ga eruit prima,
    hij zou vandaag alle spullen ophalen want hij heeft er voor gewerkt....
    prima geen probleem, ik hecht geen waarden aan spullen,
    nu heeft hij toch besloten om te blijven, en mijn het leven zuur te maken tot ik uit me eigen ga,
    nou ik heb besloten om te gaan.
    ik ben nu bezig met een stacaravan met 2 slaapkamers huur 450 daar zit dan wel lichten stroom en alles in
    nu hoop ik het voor elkaar te krijgen dit bedrag bij elkaar te krijgen
    ik ben bezig met een baantje voor 20 uur per week
    volgende week moet ik op gesprek
    die man van de stacaravan wil dus een maand huur ik het voren dit kost dus voor 2 maanden 900 euro
    nu ben ik aan kijken of ik het ergens beetje bij beetje bij elkaar kan krijgen zodat ik met me dochter een rustig leven kan gaan lijden
    en hier een grote dikke punt achter kan zetten
    wat zullen wij tot rust komen samen
    ik hoo pzo dat ik het voor elkaar krijg en weg kan gaan want ik wil hier niet eens meer zijn,
    ik wou dit gewoon kwijt want ik heb bijna niemand waar ik mee kan praten, en het lucht gewoon echt op!
    al me vrienden ben ik kwijt geraakt
    ik hoop dat ik gauw weer een rustig leven op bouwen kan
    groetjes jeannet

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    meis wat rot zeg allemaal..pfff
    ik hoop dat he je allemaal gaat lukken...
    ben er gewoon stil van van zo verhaal vind echt naar voor je

maar hoop dat het gaat lukken en je lekker tot rust kan komen en gaan genieten van je leventje zonder ruzie enz...

sterkte meis

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    heel veel sterkte! ik denk persoonlijk dat het een verstandige keuze is om bij hem weg te gaan. je kindje en jijzelf verdienen beter! Misschien kun je ook wel tijdelijk bij familie terecht tot je goede huisvesting hebt?

Ik kan ook wel even voor je op zoek naar een steunpunt voor jonge alleenstaande moeders. ik weet in ieder geval dat op de website www.alleenmaarzwanger.nl veel adressen staan van instanties die je kunnen helpen.

4. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    bedankt loopy voor het adres heel erg lief

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    graag gedaan. maak me wel een beetje zorgen over die caravan, vandaar

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Heel veel sterkte! Een moedige keuze, en ik denk een verstandig besluit. Ik hoop dat het je gaat lukken met het geld etc.

7. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Heeft je vriend je dochtertje erkend? Want dan is hij ook financieel mee-verantwoordelijk voor haar. Dat helpt je natuurlijk ook weer

8. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    dat is een hele goeie camping ik ken het een oude kennis was eerst de baas over de camping vandaar ik weetdat we er goed zitten en in een hele mooie omgeving heerlijk rustig en niet in een af dankbaar caravantje nee een mooie met een verwarming in zit en geen kachel dat hoef ik niet
    ik weet echt goed wat ik doe

9. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    ja zeker heeft hij dat
    maar als ik weg ben wil ik voorlopig geen contact
    hij heeft mijn zo veel verdriet gedaan
    ik wil gewoon eerst tot rust komen
    dat ik weer een beetje van het leven genieten kan

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    lastig is dat he... als je hem om alimentatie vraagt, wil hij omgangsrecht.

alles komt goed, dit is in ieder geval al een hele goede eerste stap denk ik!

11. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Wat een moedig besluit zeg! Ik wens je alle sterkte en moed toe die je nodig hebt. Ik hoop voor jou en je kindje dat jullie kunnen genieten van de rust als alle ergste narigheid achter de rug is .

Heel veel sterkte en geluk!

12. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jeetje meid, wat goed van je om zo voor jezelf en je dochter op te komen.
    Fijn voor jullie dat je de knoop hebt doorgehakt.
    Hopelijk vind je snel een eigen stekkie, waar jullie kunnen genieten van de rust.
    Misschien is het wel verstandig om alvast te regelen dat hij ook nog gewoon meebetaald voor jullie dochter, als dat is geregeld dan hoef je misschien verder niks meer met hem te maken te hebben.
    Ik wens je heel veel sterkte met alles wat je nu moet verwerken en regelen.
    Brand voor jullie een kaarsje, dat alles maar snel goed mag komen.

Groetjes Taby.

13. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hey meid , ik wens je allereerst heel veel succes samen met je dochter , en je moet maar zo denken , een vent die zn vriendin en dochter op straat zet en zelf ergens wilt blijven vind ik zowieso al een l#l , hij had zn zooi moeten pakken en weg moeten gaan ... dus je maakt denk ik best wel de juiste beslissing ... en je kan beter alleen met je meisje in een caravan zitten , dan in een villa met iemand die je niet uit kan staan ...

14. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Jij heb een kind dus jij heb recht op het huis volgens mij.
    Bij me zus is dit ook zo gegaan enhaar ex mocht het huis verlaten.
    Ik hoop dat je alles snel op een rijtje heb, goed dat je heb gekozen voor je geluk van je kind en jezelf.

15. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Na je eerdere topics gelezen te hebben vond ik hem al een naar mannetje, maar nu ik weer lees dat hij zijn vriendin en kind gewoon op straat zet vind ik het pas echt een enorme l*l.
    Zoooo hij zou aan mij echt een slechte hebben hoor, ik zou hem compleet kaalplukken en zorgen dat hij zonder een draad aan zijn lijf zelf op straat kwam te staan. Aangezien jij de zorg voor jullie kind hebt zal de woning uiteindelijk altijd aan jou worden toegewezen als je het hard speelt.
    Hebben jullie geen ouders die hierin kunnen bemiddelen of zo? '

Veel sterkte meis...

16. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Jeetje meid, ik vind je echt heel moedig! Hoop voor je dat je je leven weer een beetje op de rails kunt krijgen.

17. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Wat een moedige stap om te nemen meid! Ik wens jou en je dochtertje alle goeds toe! Ik weet zeker dat je je leven weer opgebouwd krijgt zoals *jij* dat wil!

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Inderdaad een moedig besluit. Jij bent toch veel sterker dan je zelf had gedacht, of niet? In ieder geval denk ik niet dat hij dit van je had verwacht.
    Heb je geen familie of vrienden waar je tijdelijk terecht kunt, tot je een baan hebt en wat inkomen? Ik denk dat hij het niet zomaar kan maken om zijn vriendin en kind het huis uit te werken. Misschien kun je contact opnemen met Bureau Rechtshulp, die geven gratis advies. Maar veel sterkte en ik vind het heel knap van je en goed voor je dochtertje, hopelijk gaan jullie een zonnige toekomst tegemoet.

19. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Moedige beslissing!
    Ik wens jou en je dochter alle goeds toe samen.

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wat een moedig besluit! Ik denk ook (na het lezen van je verhalen) dat dit de beste oplossing is. Ik wens jou en je dochtertje al het goeds en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk in de toekomst!
    2008 wordt jou jaar meid!

Deel Deze Pagina