Hoi, We hebben 8 jaar geleden een keuken gekocht maar helaas laat het aanrechtblad los. Hoop ellende mee gehad, destijds tot 3 x toe een nieuw aanrechtblad ontvangen omdat ze de spoelbak niet goed hadden ingefreesd. De laatste keer hebben we het maar geaccepteerd (zat er niet strak in maar was de beste van alle keren). Nu 8 jaar later.. Een hoop water verder, brokkelt het aanrechtblad stukje voor stukje af. We zijn met de wandkast en het kookeiland nog steeds blij dus we willen geen nieuwe keuken. Maar aan het aanrechtblad moet iets gebeuren. Nu heb ik mij bedacht om alle oneffenheden uit het aanrechtblad te halen, het randje langs de spoelbak op te vullen en om de keuken te wrappen. Wie heeft een gewrapte keuken? Ben je er blij mee? Of zie je alles op de wrapfolie? Is het een aanrader of juist niet? Ik hoor graag jullie ervaringen en tips . Liefs
Geen ervaring mee, maar wel met het vervangen van het aanrechtblad. Zou je dat sowieso niet kunnen overwegen?
Dat zou ook kunnen mits ze dezelfde kleur kunnen leveren.. Maar liever zou ik hem wrappen omdat ik de kleur wel zou willen veranderen.
Wij hebben de keukenkastjes laten wrappen omdat we de kleur lelijk vonden. Het ziet er mooi uit. Het is wel redelijk krasgevoelig vind ik. Vlekken krijg je er op zich goed af. Voor het aanrechtblad zou je je goed moeten laten voorlichten. Onze folie zou ik daar niet voor kiezen, maar misschien heb je steviger soorten. Doe mij maar een composiet blad
Maar je kunt hem toch ook laten vervangen door een een blad met een andere kleur? Daar hoef je toch niet de hele keuken voor te wrappen?
Hey ! Wij hebben de kastjes en het aanrechtblad laten wrappen, ziet er prachtig uit en het blad laten wrappen is echt niet duur ook. Alleen echt goed opletten want je moet echt alles op een snijplankje doen anders heb je wel een kras. Maar wij zijn super tevreden!