Hi! Iemand ervaring met het wrappen of verven vd keukenkastjes? Pas zijn wij verhuist en de keuken in dit huis is helemaal prima en nog maar een paar jaar oud, maar eigenlijk zou ik veel liever donkere kastjes hebben of een houtlook. Het blad wil ik sowieso graag vervangen, we willen ook graag een inductie/electrische kookplaat. Ik hoor graag jullie ervaringen!
Zelf geen ervaring maar op Instagram volg ik iemand die gewrapt heeft en dat zag er echt wel mooi uit. Heeft het zelf gedaan maar heeft wel heel veel tijd gekost zo te zien (en ook wel eens een stukje opnieuw moeten beginnen) resultaat is wel mooi! Bij verven denk ik dat je wel sneller tikjes hebt als je er tegen botst met iets.
Is het een effen keuken? Dus zonder reliëf dan is het zo te wrappen. Ik vind het altijd wel makelijk om te doen.
Wij zijn hier ook naar aan het kijken. Maar wij hebben helaas geen gladde deuren dus waarschijnlijk gaan we voor verven. Je heb ook speciale verf die sterk is. Nu nog uitzoeken hoe je dat het beste kan doen
Wij hebben vorig jaar onze keukenkastjes laten verven! Heel mooi geworden. Komt eerst een primer laag op. Dat is denk ik het belangrijkste.