he bah heel erg ongeluk gebeurd hier vandeweek moet ik even kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

EVen mn hart luchten hoor,

ik liep woensdag in het dorp hier, en hoorde al allemaal sirenes en ambulances etc.... en later in de albert heijn zei een vrouw voor me dat er een heel erg ongeluk was gebeurd met een jongetje...
    Ik thuis kijken wat er gebeurd was, was een er een jongetje met zijn fiets onder een vuilniswagen gekomen.
    Mijn schoonzus was later op de dag een wijntje drinken hier, en toen belde de vriend van haar zus op..mn andere schoonzus dus... die is juf op een school en blijkt dus een kindje van die school te zijn,

En haar dochtertje van 11 zat bij hem in de klas :( ik vind het zo naar.... net hoorde ik van mn schoonmoeder dat iedereen helemaal over de toeren is op die school omdat zn hoofd eraf lag en niemand m meer kon zien..

Ik kan het maar niet van me af zetten, heb zelf 2 zoontjes en dan raakt het je zo enorm. Dus ik denk misschien helpt van me afschrijven even...... ik vind het zo erg voor die ouders.bah :(

2. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Och jeetje wat vreselijk! :( Bah!

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja ik vind het echt zo erg.... maar ik kan het niet van me af zetten voel me de hele tijd zo verdrietig... hij staat in de hyves van mijn nichtje, en het is zooooon mooi jochie.... had beter niet kunnen kijken maar wou de familie condoleren. hij staat nu op mijn netvlies gebrandt. Het is ook echt zon vreselijk rot kruispunt daar..... stoplichten gaan tegelijk op groen, voor zowel fietsers als autos die rechts af slaan.... gaan ze nu EINDELIJK wat aan doen, jammer dat dat soort dingen pas gebeuren als het goed mis gaat. ik heb daar ook al eens bijna een botsing gehad en mijn neefje heeft zn pols daar een x gebroken toen ie ook bijna tegen een auto zat. pffff

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    brrr mijn maag draait ervan om zo op de morgen.
    Wat verschrikkelijk erg, en idd er moet eerst iets vreselijks gebeuren voor er maatregelen worden genomen. waarom he?
    Sterkte.

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oh wat erg! Sterkte en gecondoleerd voor de familie!

6. liebrando

liebrando Niet meer actief

Oh my god! De rillingen lopen over me rug heen. Wat erg voor de papa en mama van dit jongetje! Nog maar 11 jaar en dan zo'n vreselijk ongeluk. Heb het hier zelf helaas ook mee gemaakt. Eerst een 11 jarig klasgenootje die aangereden werd door een auto en meters en meters de lucht ingevlogen is, meteen overleden. En hier vlakbij een prachtig 11 jarig jongetje die door een enorme zware trekker met aanhang over hem heeft gehad en zijn gezicht aan 1 kant ook vreselijk verminkt was. "gelukkig" meteen overleden, heeft dus geen pijn gehad gelukkig!! Maar zoiets vergeet je nooit meer, kon het jongetje nog niet zo lang maar het blijft me wel altijd bij dat dit is gebeurd!! Zijn moeder is hem ook nog niets vermoedend voorbij gereden terwijl het al gebeurd was....

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja jeetje ... akelige dingen gebeuren er soms toch...... het ironische is ook nog dat ik op hyves een filmpje zag staan waarin hij zingt met een vriendje, (best goed ook nog!!)
    Grenade, van bruno mars....... en dan zingt hij dus dat stukje

I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
    You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah)
    Oh, oh
    I would go through all this pain,
    Take a bullet straight through my brain,
    Yes, I would die for ya baby;

dat vind ik ZO raar... 2 dagen voor het ongeluk had ie dat erop gezet..... moest echt huilen toen ik dat filmpje zag....

en het ergste vind ik nog dat niemand m meer mocht zien. daar kom je als ouder nooit meer over heen. eerst fietst je kind lekker naar school en vervolgens zie je hem nooit meer.. bah.. ik moet echt aan iets anders gaan denken maar lijkt wel of mijn gedachten vast zijn gelopen.... ik blijf maar malen... normaal heb ik dat niet zo erg :(

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    jeetje wat verschrikkelijk zeg! inderdaad dat kan je dan niet meer van je afzetten, zo onvoorstelbaar erg voor de ouders en familie en vriendjes maar ook hoe dat zo gebeurd is zeg ja dan kijk ik naar mijn eigen kids, ongelofelijk hoe die ouders door een hel gaan!
    heel veel sterkte voor alle nabestaanden.

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ooh wat verschrikkelijk!! :( zit met tranen in m'n ogen hier :(
    Nog maar 11 jaar...

Ik kan me dan ook zo kwaad maken dat ze pas een gevaarlijk kruispunt veranderen als er eerst iets verschrikkelijks gebeurd!
    Het is zo oneerlijk!

Heel veel sterkte voor de nabestaanden.

10. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    bah wat vreselijk als zoiets gebeurd krijg daar echt kippenvel van arm manneke!

11. hulkie

hulkie Actief lid

12 feb 2010
    218
    0
    0
    o wat verschrikkelijk.
    ken het ventje niet, maar moet er bijna van huilen.
    arm lieverdje

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh getver wat vreselijk!!! Ik snap dat je dat niet van je af kan zetten.
    Goed dat je het hier van je afschrijft. Maar blijf ook praten met vriend en familie hoor.

Erg ook dat er altijd iets moet gebeuren voor de gemeente actie onderneemt.

WIj hebben dat ook gehad in het dorp waar ik woonde. Gevaarlijke weg, gebeurde een groot ongeluk, moeder van een jongen bij mij uit de klas overleden en 2 meisjes ernstig verminkt...

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nare verhalen, elke ouders nachtmerrie. Mijn kinderen (8 en 10) fietsen ook drie dagen in de week zelf van en naar school...elke ochtend hoop ik dat het snel kwart voor negen is en ik weet dat ze op school zitten. Ik laat mijn dochter ook op de stoep fietsen (dan maar in overtreding) nooit een capuchon op met fietsen, geen vriendjes of vriendinnetjes achterop.....en dan te bedenken dat mijn zoon nog 1,5 jaar naar de basisschool moet en dan naar de middelbare. Nog verder dus....brrrr en dan dit soort verhalen lezen. Vreselijk!

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja... het is het neefje van een vriendin/kennis van mij... zo erg...
    ze stuurde een prachtig filmpje van hem, een paar dagen geleden opgenomen waarin hij een liedje zingt...

YouTube - kings of voices

het is het jongetje in de groene trui

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja dat is dat filmpje wat ik bedoelde.... die tekst.. echt eng

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bah wat verschrikkelijk! :(

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik daar ook helemaal niet tegen...als je hem daar zo ziet staan (via Pepijn kan je nog meer fimpjes zien...).
    Afschuwelijk gewoon..

18. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Wat verschrikkelijk erg! Hier zou ik ook echt helemaal kapot van zijn en dagen lang buikpijn van hebben...

19. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Ohw en dat filmpje, wat hartverscheurend :(

Deel Deze Pagina