Wie heeft er wellicht nog een leuk idee? Volgende maand vier ik mijn 10 jarig bestaan als gastouder. Ik geef s middags een borrel voor alle ouders en kinderen. De middag wordt afgesloten met een frietwagen, en tussendoor zorg ik voor chipjes/zoutjes/klein hapje. Maar ik wil ook iets als welkomstgebakje. Een cupcake ligt het meest voor de hand, maar ook niet iedereen is daar dol op. Ik wil geen taarten oid waar je moet gaan snijden, maar losse 1 persoons dingen.
Bij de Hema hebben ze mini toumpouce en cupcakes, die kan je met elkaar combineren. Leuk dat je dit doet!
Wat leuk! Mini tompoezen? Die kun je bij de Hema of bakker halen, maar Appie heeft ze ook met toffee / karamel
Bij de Hema kun je volgens mij ook tompoucen laten maken met een fotootje erop. Wellicht een foto van het logo met de naam van je bedrijfje (weet niet zo goed hoe je gastouder moet beschrijven)? Je kunt er ook een cupcake laten maken met zo’n marsepeinen plaatje erop. Dat plaatje zou dan ook het logo kunnen zijn.
Bij de albert heijn heb je van die hele lekkere cakejes bij de gebaksafdeling “rocky road” enzo. Ik snij ze dan nog een keer doormidden zodat je leuke vierkante hapjes hebt en dan leg ik ze op een leuk versierde etagère ik doe er dan ook nog wat van die lekkere soesjes bij met caramelzeezout , of nog een paar macarons. Dan heb je echt voor elk wat wils.
Zijn al aardig leuke ideeën genoemd! Wat je ook nog zou kunnen doen als je graag zelf wat wilt maken, kwarktaart in bekertjes. Niet zo'n grote hap en per persoon te pakken!
Soesjes, met en zonder chocolaag erover Ook erg lekker en heel gemakkelijk te eten zonder dat het meteen heel veel is.
Deze had ik ook toen ik jaren geleden 10 jaar bestond. Mini tompoesjes met mijn logo erop, viel goed in de smaak. @tuc alvast gefeliciteerd!