Hoi meiden Ga ik toch nog eens een topic openen Maar ik heb echt hulp nodig ... Wij zijn vorig jaar in mei/juni op vakantie geweest naar Center Parcs naar de Erperheide in Belgie. Daar hebben we met een grijpspelletje een knuffel gewonnen voor onze zoon Tim en dat is zijn beste vriend geworden .. Bekijk bijlage 234941 Dit is Misty En ik kan echt nergens een extra Misty vinden .. ik heb de naam en adres van het bedrijf KIE Trading te Amsterdam .. maar blijf in america ofzo uitkomen en ook niks via een site van knuffel kwijt ofzo Nou dacht ik .. misschien heeft iemand hier zo'n beestje ooit gewonnen of kan me helpen ... Groetjes Emma
is Misty een zelfverzonnen naam? Misschien moet je even alle info vermelden van het label. Ik ga voor je meezoeken
oh, en je zou ook kunnen zoeken ´op afbeelding´. (plaatje downloaden, internet zoekt dan naar plaatjes die erop lijken. Je weet maar nooit) Zie google afbeeldingen. ps helaas, net geprobeerd, levert alleen maar plaatjes van struiken en bosjes op.... groen he..
amber haha kan dat ook al zo zoeken op internet ... jammer dat het niet gelukt is .. bedankt voor je poging jojo wat lief maar ehhhh misty heeft veel geld gekost .. dat grijpen is een DRAMA ... maar we gaan zelf weer in september .. vrees dat we dan erg laat zijn ! macy en amber label zegt alleen maar KIE Trading 1102AX Amsterdam zou dan toch moeten lukken .. maar helaas ...
Heb je deze mensen al gemaild? Misschien kunnen ze iets voor je betekenen? Marktplaats.nl > Action / K.I.E Trading Varken 15 cm Nr 13447 - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels
Als je op het postcode googled kom ik uit bij een speelgoed groothandel. Euro- ropa Misschien weten zij meer over Misty.
Emma@ Mis zit ie hier tussen? het zijn een heleboel knuffels je bent wel even bezig maar wie weet! Knuffels online kopen bij Knuffie.com!
Hou mp in de gaten. Ik Kon ook geen tweede konijn voor mijn zoon vinden, en twee maanden gleden na 2,5 jaar zoeken zette iemand ee plots eentje op mp. Heb gelijk gebeld en betaald en de vokgende dag binnen
volgens mij heb ik er nog 2 liggen, identiek! ook gewonnen bij center parcs. ga morgen voor je graven in de berging als je ze nog nodig hebt?
Bijna Marktplaats.nl > groene hond stanley van happy horse - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels
ohhhh lynnes wil je dat aub doen ???? dat zou GEWELDIG zijn !!! onkosten vergoed ik hoor ... en iedereen die mee zoekt !!! SUPER !!!