PFFF ik moest zonet zoontje ophalen van psz, komt die moeder van andere kind , zegt ze tegen mijn zoontje ik ga je moeder ontvoeren mijn zoontje bang en huilen, gaat ze lachen hoor oww wat grappig he, kind helemaal overstuur Laatst ook 1, mijn zoontje en ik liepen intertoys uit, ik wou niks kopen want ik ben het zat, dus zat te praten tegen mijn zoontje, dat hij geen auto's mag kopen vandaag want thuis heeft hij heleboel, kind overtuigd, komt er een vage kennis zegt ze kom jonge gaan we auto voor je kopen, :x mijn zoontje gelooft ook meteen, want ik leer hem dat liegen niet mag, die vrouw lachen en loopt zo weg, heb ik weer overstuur kind die auto wil. Bah bah wat een domme mensen ! :x waarom bemoeien ze overal mee zeg
Uhh beetje vreemd? Waarom zou een vreemde dat uberhaupt doen, ook dat van je moeder ontvoeren..Rare mensen!
Wat raar, ik geloof dat ik tegen die moeder van de psz iets heel lelijks had gezegd, iets wat niet geschikt is voor ZP :x
Ik denk dat ik haar ga terug pakken , ga het zelfde flikken bij haar zoontje morgen, kijken of ze nog kan lachen dom mens gatverdamme
Wel geschikt voor op een psz waar ook jonge kindjes bij zijn? Ik had er idd wel wat tactisch over gezegd. Dat van die speelgoedwinkel is wel heel raar Voor ik met mijn oudste een speelgoedzaak binnen ga maak ik wel afspraken, dat ze best mag kijken, maar dat we niks kopen. Dat werkt (meestal) wel goed.
Zou zoiets niet via haar zoontje doen, beetje zielig voor dat jongetje. Want dan doe je precies wat zij ook doet, terwijl je dat zelf niet vindt kunnen dat ze het bij jouw zoontje en jou wel deed. Dan verlaag je je tot haar acties.
ja mijn zoontje die weet precies welk winkel die in moet voordat ik het weet zijn we al binnen, dus toen zei ik we gaan vandaag niks kopen maar je mag wel kijken , en netjes overtuigd , komt die stomme vrouw , zegt ze kom gaan we auto kopen (die vrouw is gierig als de pest ) dus kopen doet ze heus niet , maar waar bemoeit zij mee toch :x
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een vreemd verhaal. En dat jij het bij haar zoontje gaat doen maakt je net zo simpel en slecht.
Nee, ook niet geschikt voor een psz, maar goed, ik ben wat dat betreft ook niet bepaald de liefste van de wereld op het moment dat iemand mijn kind overstuur maakt......
Ja oke jullie hebben gelijk , dan doe ik het maar niet , maar volgende x als ze weer zoiets doet dan zal ik boos reageren
Ik zou de volgende keer tegen haar zeggen dat je er absoluut niet van gediend bent en dat ze de volgende keer na moet denken voor ze zoiets tegen een knulletje van twee zegt. Stom mens! Beetje kindje klieren, bah zeg!
Bah wat een domme mensen! Dat je het 'terug' wil doen kan ik wel begrijpen.. Alleen is dat net zo laag. Dus goed dat je het niet gaat doen! Triest dat sommige mensen dit als 'grapjes' zien....
ik snap het ergens wel hoor, als iemand expres mijn kind overstuur maakt dan vind ik het ook moeilijk om netjes en bedeesd te blijven... maar ik zou gewoon de eerstvolgende keer dat je haar ziet haar aanspreken op haar gedrag, gewoon op normale manier zeggen dat je haar actie niet kan waarderen.
Je hoeft niet meteen boos te reageren. Je had toch ook meteen aan die moeder kunnen vragen waar die opmerking op sloeg?