Hallo dames, ik heb even een vraagje aan jullie.. ik ben van mezelf donkerblond, ik verf het nu al een jaar zwart, maar ben het zat! Nu zit ik dus met enorme uitgroei.. ik irriteer me er zo erg aan!! Heeft er iemand een tip voor me? Of ik moet ik echt wachten tot het helemaal is uitgegroeid?! Help me..
Zelf ben ik ook van zwart naar donkerblond gegaan, tegen advies in van de kapster heb ik van dat blauwe blondeer poeder/pap in mijn haar gedaan. Het is prima gelukt, qua kleur zit ik weer goed maar mijn haar is er wel erg droog van geworden. Succes
ik ben ook heel donker blond van mij zelf. Heb het altijd heel licht blond geverft gehad. Laatste keer dat ik het geverfd heb was met mijn bruiloft 1-6-2011. En nu pas is het er volledig uit! En heb er ook iedere keer stukken vanaf laten knippen. Zelf wist ik niet goed wat ik met mijn haar moest, maar heb morgen weer afspraak bij de kapper voor coupe de soleil. Maar ja je moet denken wat je wilt, ontkleuren is echt slecht voor je haar, wordt het heel touwerig. En ik heb veel mijn haren vast gedragen en er niet opgelet eigenlijk en zo mij door mijn uitgroei heen geduwd. Maar duurt wel anderhalf jaar ( ik had haar tot op mijn schouders)
spoeling erin ipv verf? zo doe ik het nu, heb hetzelfde probleem zo moet ik het wel even vaker doen, maar houd het wel even vol tot het is uitgegroeit, maar dat duurt nog even, ik ben het juist aan het laten groeien..... zul je zien, heb ik het straks op lengte en ben ik de kleur kwijt, gaat de schaar er weer in......haha, zo ben ik
miss lowlights erin? dus delen ontkleuren en dan in je eigen haarkleur verven? zo kun je kalpmjes aan het laten uitgroeien zonder dat het raar lijkt! en op deze manier hoef je niet je hele haar te verven dus minder slecht voor het haar