Ik heb zelf ovalen bloempotten, zijn zo'n 10cm breed onderaan en lopen naar boven toe breed uit naar zo'n 20 cm! en denk wel 25cm hoog! zijn aan de onderkant vrij smal, denk dat ze maar zo'n 6 cm in beslag nemen op mn vensterbank. Heb ze gekocht bij een groenrijk tuincentrum.. Misschien een idee met plantjes of siertakken? Ik heb ze zelf met groente plantjes en 2 naast elkaar, alles achter het raam is hierdoor in de breedte onzichtbaar voor de buitenwereld!!
in de dr van wieringenstraat. nu woon ik 2 dorpen verder ik wil nog wel een klein beetje anoniem blijven haha welke van de 4 woon jij dan, ik vind het hele mooie huizen alleen jammer dat er altijd zoveel auto's rijden en geparkeerd staan.
Wij hebben nu roljaloerzien. Super handig! Toch genoeg licht binnen en je kunt net zoveel of zo weinig inkijk creëren als je maar wil
plakfolie je hebt ook van die onwijs leuke deze heb ik bij mijn voordeur omdat ik twee hele grote ramen heb en mensen zo in mijn gang en keuken kunnen kijken hihi
Heb je er al aan gedacht om er ipv iets op de vensterbank te zetten, iets te hangen? Mooie hangplanten ofzo? Orchideeën zie je tegenwoordig ook steeds vaker hangend.
Ik roep ook maar wat, hoor: een koord spannen van links naar rechts en daar dan van alles aanhangen? Kralenkettingen of zo? Wat wij hadden, maar dan moet je wel een voortuintje hebben: een grote niet-woekerende bamboe voor het raam (buiten in de tuin dus, voor de duidelijkheid ). Qua lichtinval heb je er weinig last van en je zit toch aardig beschut.
Haha dacht dat je die in het raam had staan Grapje! Maar dat is misschien ook nog wel een idee. Het leuke is dat er wel een grote boom/struik stond in de voortuin die in de lente echt mega wordt, dus dan hebben we er minder last van. Maar in de zomer wordt hij gesnoeid en dan is het herfst en winter echt kaal..
Bij de Leenbakker zag ik hele smalle windlichten/ lantaarns, speciaal voor smalle vensterbanken. Beetje landelijk model, misschien eens gaan kijken? Plus minus 8 cm diep en 40 hoog schat ik.
Ik zou toch voor raamfolie gaan, je hebt tegenwoordig zoveel leuke soorten. En het is dan geen plakplastic maar van dat statische spul. Het is dus makkelijke op te 'plakken' maar je haalt het er ook zo weer af. Vogeltjes bijvoorbeeld: Plakfolie Webshop (statisch raamfolie) | Plakfolie webshop