Wat kunnen mensen toch ouderwets zijn zeg... Natuurlijk zijn keukens ook voor jongens. De meeste chefkoks zijn ook mannen, toch?
Tuuuuurlijk kan dat kom op zeg!!! De beste koks zijn mannen! Mijn dochter heeft trouwens een grote kiepwagen... Vond ze helemaal leuk. Nou prima!
Mijn zoom krijgt dezelfde keuken als jou hoor ts met Sint. Hij vind koken en mama helpen in de keuken geweldig. Zou niet weten waarom niet.. Al moet ik wel zeggen dat ik niet de roze keukentjes zou nemen voor mijn zoon, maar dat is gewoon iets raars van mij denk.. Wilde naast zijn werkbank een stoere keuken
Drie kwart van alle koks in restaurants met sterren zijn mannen. Waarom zou hij dus geen keuken mogen krijgen?
Mijn zoon wil later een kok worden, en staat vrijwel altijd mee te helpen bij het koken. En hij heeft 2 zussen, maar is de enige die in hun keukentje speelt.
Ons zoontje van drie kwam gister verkleed als prinses de kamer binnen compleet met hakschoentjes (zijn zusje deze zomer gehad voor haar verjaardag) dus ik zeg wat zie je knap vandaag. Nou prima toch, moet je toch niet heel spastisch over gaan doen. En dan....dan wordt hij homo of raar? Kom nou toch het zijn kinderen en ALS dat zo zou zijn is dan is dat zo.... On topic, wij hebben al verschillende keukentjes gehad (oudste is 10 en de jongste 2) jongens, meisje en alle leeftijden spelen ermee. Ik vind een keukentje musthave voor elk kind.
Hier een keukentje waar iedereen mee speelt, jongen of meisje. Mijn zoon speelt met barbies en poppenhuizen. Ik laat hem lekker zijn gang gaan, als hij dat nou leuk vindt. Wie ben ik (of een ander) om er iets van te zeggen..?
Ons zoontje krijgt een keukentje van hout. Ik had er 1 via marktplaats gekocht omdat hij op het kdv er soms mee speelde,dus had zoiets van eerst eens kijken of hij er echt wat mee doet. Nu is deze kapot en hij mist hem echt,dus van de Sint krijgt hij er weer 1. Nu moet ik zeggen dat mijn vriend er ook wel raar tegenaan kijkt hoor...
Tuurlijk. Waarom niet? Als mijn dochters met auto's willen spelen dan vind ik dat helemaal prima hoor. Ik vond zelf vroeger het jongensspeelgoed veel leuker dan meisjesspeelgoed. De barbies stonden bij mij na een paar jaar nog met het plastic on hun haren. Ik had auto's, racebaan, op afstand bestuurbare auto, jongens lego, transformers enz. Mijn moeder ging daar (tot op zekere hoogte) in mee. Alleen het houten timmerkoffertje met inhoud heb ik nooit gekregen. Nog een trauma van En verder ben ik helemaal normaal hoor. Tenminste, dat denk ik
koken is toch geen vrouwen ding ?? bedoel de meeste koks zijn mannen dus waarom zou een keukentje niet kunnen bij een jongen. mijn zoon is dol op koken en zijn zusje moet niks van een keukentje hebben. boven aan verlanglijstje stond dit jaar een ontbijtset van bosch zou trouwens niet gaan voor een kuntstof maar voor hout. hebben zelf een miele kunststof keuken maar nu na 1 jaar valt hij al van ellende uit elkaar en stickers laten los. ding heeft me 100 euro gekost. voor dat geld heb je erg leuke houte keukentjes
Je moet eens weten wat mijn zoon allemaal voor lekkers maakt in zijn keuken hihi ik zeg doennn en laat opa zp maar even lezen
maar natuurlijk kan een keukentje voor een jongen! de jongste van ons heeft er vorig jaar 1 met sinterklaas gehad, en moet zeggen hij en zijn broer van 5jr spelen er regelmatig mee!! ik krijg heel wat lekkers hoor, hihi! kokkies in spe... wij hebben het houten keukentje van de hema, super leuk ding!
Sylvano heeft zelfs een poppenwagen, als hij dat toch leuk vindt. Altijd dat gedoe over wat hoort en wat niet hoort...
Ik heb een aantal vriendinnen met zoontjes. En allemaal hebben ze een keukentje. Ik vind het echt niet gek of vreemd. Net goed als dat een pop of serviesje voor een jongen best kan. Dochter heeft een paar auto's die ze mooi vind en bijv een kruiwagen om papa te helpen in de tuin. Niks mis mee in mijn ogen!
Tuurlijk kan een keukentje voor een jongen! Mijn oudste zoon was vroeger trouwens altijd gek van de prinsessenschoenen van zn zussen. Hele dagen liep hij daarop. Hij vond het klikklakken geweldig. Van mij mag ie hoor. Maar een keuken kan in mijn eigen echt voor een jongen en een meisje