Wat ik me afvraag..

Discussion in 'De lounge' started by macy77, Aug 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    .. Waarom eindigen sommige topic's hier in een dicussie van welles-nietes, met de vinger wijzen naar de ander en waar soms ook echt respectloos met elkaar om wordt gegaan? Waarom is het soms moeilijk om nu echt te lezen wat een ts bedoelt en zijn vraag of mening te respecteren. Dat moest ik even kwijt..

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Waarschijnlijk omdat iedereen een eigen mening heeft, wat compleet normaal is toch?

3. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Dikke vette +1.
    We zijn allemaal mensen en ja gelukkig denken we allemaal ook soms anders wat maar goed is ook anders zou het een hele saaie boel worden.
    Alleen is het jammer dat daar niet altijd aandacht aan besteed en wordt het "in hun waarde laten" vaak vergeten.
    Jammer dat er soms zo fel gereageert word en niet goed gelezen

4. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Wat ik me afvraag, is waarom iemand hier speciaal een topic voor opent :p

Toch logisch, zoveel mensen, zoveel meningen..

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Ik ben het ermee eens, maar vind het ook wel een beetje irritant dat er steeds een topic over dit feit wordt geopend:)

6. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Sowieso omdat er aan alle kanten hormonen en emoties om je oren vliegen hierzo :D. Of het nu vrouwen zijn die beginnen met zwanger worden, moeilijk zwanger kunnen worden, zwanger zijn of vrouwen die (net) kinderen hebben, hormonen en emoties gieren bij iedereen door het lijf...

Daarnaast is opvoeding zo'n persoonlijk iets dat mensen er erg fel op kunnen zijn...

En zijn er sommige mensen die graag anderen de les lezen

*maar dit is mijn bescheiden mening* :p

7. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Kijk skatje, niet goed gelezen wat ik bedoel.

Het gaat om het welles niets, respectloos en gewoonweg grof zijn.
    Normaal discussiëren kan toch ook?

8. chantelle

chantelle Bekend lid

Aug 3, 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    mee eens

9. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,092
    7,843
    113
    Volledig mee eens.....als er om een discussie gevraagd wordt of om verschillende meningen, prima. Als een TS vraagt om wat steun, en je bent het niet met TS eens, hou dan je mond. Je hoeft namelijk niet overal je mening op te geven, ondanks dat dit een forum is.

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

Wat ts bedoelt snap ik wel
    jammer dat er idd vaak op elkaar afgegeven moet worden.

wat ook vaak gebeurt; iemand begint een topic, dan komen er zoveel reacties en op een gegeven moment gaat iedereen op elkaar ipv de ts lopen reageren en ondertussen weet je al helemaal niet meer waar ts haar topic ook alweer over ging
    vooral bij persoonlijke topics is dat heel jammer.

11. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Mamamarije, idd die de les lezen.. Daar irriteer ik me dan aan maar denk vervolgens, whatever, geen energie aan besteden.
    Uiteindelijk heeft de ts niks meer aan haar topic en blijven er een stuk of 2,3 over die met elkaar gaan ruziën..
    Ik bedoel ie discussies worden er dan ook niet leuker op.

12. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk dat mensen over sommige dingen gewoon een felle mening hebben. Als ik lees dat iemand zn baby van en maand of 6 een slok prik heeft laten drinken, dan kan ik echt niet zomaar simpel zeggen: "o dat zou ik niet doen", dan wordt ik echt wel wat feller. En zo zijn er nog meer onderwerpen. Ik kan mij er iig niet echt aan storen.

13. chantelle

chantelle Bekend lid

Aug 3, 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja oke dan zouden er meer wel wat van zeggen.

Maar sommige meiden willen zo graag anderen de les lezen ,

14. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Dan denk ik simpel mens, vooral zo door blijven gaan, zit ie voor zijn grotemensentanden al met een tandloos gebit van het rotten.
    Maar ik zeg het niet, want ze doen er toch niets mee..

Hahah, maar goed het gaat nu niet over prik.. ;)

15. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    tja dat is een forum, niet iedereen is hetzelfde! ik vind dat iedereen een mening mag geven en je weet dat sommige topics een discussie worden, vaak zie je het al gebeuren..en ja dan denk ik , dat weet je toch ook dat dat gebeurd!???open hem dan niet als je er niet tegen kan of reageer er gewoon niet op.
    oke Ik vind wel dat sommigen af en toe dingen zeggen die echt onbeschoft zijn maargoed vind dat opzich nog wel meevallen, af en toe zit er een opmerking tussen maarja dat hou je toch, en dat weet je nu toch ook.

16. butterflybaby

Aug 6, 2011
    31
    0
    0
    NULL
    Ik ben om deze reden juist bij t vorige forum waar ik zat weggegaan... Pffff al die vrouwen die niet normaal met elkaar om kunnen gaan. Heb het hier nog niet meegemaakt gelukkig, en ik stel ook geen vragen die een discussie uit kunnen lokken. Zo las ik laatst wel: "Gaatjes schieten bij een baby; wel of niet. Ik wil geen discussie uit lokken hoor!" Tja dan denk ik, je doet het er wel een beetje om...

17. glimworm

glimworm Niet meer actief

dit komt een beetje over alsof het nu goedgepraat wordt :)

ik zit op meerdere fora en zie hoe het ook anders kan (geen moddergegooi) Tuurlijk is iedereen vrij om zijn/haar mening te geven, maar het is aan een ieder hoever hij/zij hierin gaat. zoals eerder gezegd men hoeft niet overal zijn mening op te dringen, soms is het juist goed om hem voor zich te houden en tot 10 te tellen.

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik heb soms ook wel een beetje het gevoel dat sommige het hier het een beetje om doen.. ff lekker opruien.. maar ja het is en blijft een forum en we blijven vrouwen he :D ik lees er maar overheen.

19. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee zo bedoel ik het niet dat het goed gepraat wordt haha maar soms zie je gewoon dat het elke keer dezelfden zijn snappie?
    Ik zit ook wel op een ander forum en daar is het wel echt heel erg (geen babyforum :):) en nog geen eens hormonen!!!! :) maar daar zit ik dan al stukken minder, reageer er ook niet meer op, het zijn toch altijd dezelfden en die kan ik dan beter negeren of idd tot 10 tellen :)

20. tulip

tulip Niet meer actief

haha, ja het was een voorbeeld hoor. Ik denk ook dan wat jij denkt, maar omdat het over het welzijn van een kindje gaat kan ik het dan toch niet laten om er iets van te zeggen. En zo zijn er wel 100 voorbeelden.

Daarbij denk ik ook dat mensen zich snel aangevallen voelen. Om maar weer een voorbeeld te geven. Als ik wel eens kleertjes van mn dochter of mijzelf laat zien, dan zeggen mensen wel eens: een beetje kak. Dat zou op dit forum ook kunnen gebeuren, ik ben echt totaal niet kak, maar het boeit mij echt niet dat mensen dat denken. Maar als je hier zegt dat je tattoos een aso uitstraling vind hebben, dan wordt er heel fel gereageerd, dan denk ik: hallo, je weet zelf toch dat je niet aso bent: relax!!! Snap je wat ik bedoel?

Share This Page