Keukentrolley tips

Discussie in 'De lounge' gestart door Mom2Boys, 29 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Wij hebben een huurhuis. Op de plek waar je een fornhuis neer kunt zetten, hebben wij een open ruimte. Het aanrecht is verlengd, waardoor die doorloopt over het open gedeelte. Wij hebben onze kookplaat op dat verlengde stuk aanrecht.

Vanmiddag heb ik van een vriendin een mooie keukentrolley gekregen die qua hoogte en breedte precies op die plek past. Het staat heel mooi en netjes. (Eerst stond er een doos voor het oud papier)

Nu kom ik niet echt ver met het indelen van de trolley (behalve in het wijn/flessen gedeelte dan)
    Kort gezegd weet ik niet zo goed wat ik er in kan opbergen.

Iemand tips of een foto van een keukentrolley?

Alvast bedankt!

Bijgevoegde bestanden:

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier zit er fruit en groente in die niet in de koelkast bewaard dienen te worden. En helemaal onderin doppers, broodtrommels e.d.

3. Sifra

Sifra Niet meer actief

Staat erg mooi!
    Hier geen trolley, maar misschien kruidenpotjes, kookboeken, keukenhanddoeken/theedoeken etc.?

4. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Je oud papier, leeg glaswerk, hand-thee-vaatdoeken, gieter, blikken groente of potten en stoffer en blik?

5. Koon

Koon Niet meer actief

Ik zou links onderin wijnflessen leggen, in de manden fruit, groenten en aardappels.
    In het rechterstuk zou ik kookboeken leggen of manden (zodat het niet te rommelig oogt) met: kruiden, onderzetters, broodtrommels, koffie en thee benodigdheden, etc etc

6. tuc

tuc Niet meer actief

Wijnflessen idd en aardappelen en fruit vind ik ook een goede idee net als kookboeken...oogt zo gezellig.

7. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Hele goede en mooie ideeën!
    Dat gaat helemaal goed komen

Deel Deze Pagina